اخبار داغ :

کنسرت آهنگساز سریال مسافری از هند پس از ده سال در فرهنگ سرای نیاوران

مهرداد هویدا

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: مهرداد هویدا، آهنگساز سریال مسافری از هند، به همراه گروه خود در فرهنگسرای نیاوران به اجرا می پردازد. کنسرت این خواننده و آهنگساز، پس از 10 سال در روز جمعه 19 مرداد ماه برگزار خواهد شد.
او در این کنسرت ساخته های اخیر خود را همچون «دریغ»، «کوچه»، «مشکل عشق»، «نگاه» و «صبح است»، اجرا خواهد کرد.
گروه نوازندگان کنسرت مهرداد هویدا را سروش عمومی (نوازنده فلوت)، محمد اطهری (نوازنده گیتار و هارمونیکا)، علیرضا میرآقا (نوازنده پرکاشن)، مهدی آقازاده (نوازنده گیتار)، هومن موسوی (نوازنده پیانو)، وریا پذیرا (نوازنده گیتار بیس) و مهدی جعفری(نوازنده طبلا) تشکیل می دهند.
مهرداد هویدا موسیقی ایرانی را نزد استادانی همچون محمدعلی کیانی نژاد، جمشید عندلیبی، مرتضی حنانه و خسرو ظهیرالدینی فرا گرفت. او همچنین به دلیل علاقه به موسیقی هند و آسیای میانه، سال های زیادی را به یادگیری موسیقی این مناطق پرداخت و نزد استادانی همچون محمد رحیم خوشنواز و برادران دلاهنگ، از بزرگان موسیقی افغانستان، آموزش دید.
هویدا در کنار خوانندگانی همچون ناصر عبداللهی، محمد اصفهانی و حمید غلامعلی نیز آثار زیادی را اجرا کرده است. سرانجام مهرداد هویدا با اجرا و ساخت چند تیتراژ تلویزیونی از جمله «مسافری از هند»، توانست به شهرت دست پیدا کند.
همچنین این هنرمند چندین آلبوم با نام های «حیرت»، «لاله گل»، «ترانه های غربت»، «کنسرت رومی»، «مسافری از هند» و «رومی 3» را منتشر کرده است.