اخبار داغ :

کنسرت ترانه های قدیمی در تالار وحدت تمدید شد

موسیقی پارس:کنسرت ترانه های قديمی يا اولدسانگز، با اجرای قطعاتی از خوانندگانی چون الويس پريسلی، فرانک سيناترا، گروههای آبا و بانی ام، لئونارد کوهن، شارلز آزناوور و … توسط گروه کُر آوای ماهان، گروه کاما و ارکستر پاپ-کلاسيک که در دی ماه سال گذشته نيز در سالن آفتاب ايوان شمس به روی صحنه رفته بود، امسال نيز با استقبال ويژه ی مخاطبين مواجه شده است، چنانکه تمامی بليت های اين کنسرت که در تاريخ 12 دی ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد به سرعت و در يک هفته به فروش رسيد و عده ی بسياری از علاقمندان در تهيه بليت های اين کنسرت ناکام ماندند. با تلاشهای مدير برنامه و سرپرستان گروه و مساعدت های رئيس مجموعه تالار وحدت و عوامل دفتر موسيقی، اين کنسرت برای يک روز ديگر در تاريخ 14 دی ماه تمدید شد که باز هم استقبال چشمگير مخاطبان را به دنبال داشته است.

گروه کُر آوای ماهان به رهبری نيما فاتحی که کسب رتبه های اول و دوم در دو دوره از جشنواره موسيقی فجر و همچنين کسب ديپلم های افتخار نقره و برنز در مسابقات جهانی را در کارنامه خود دارد در تمامی بخش های اين کنسرت حضور دارد و در کنار آنها گروه پاپ کاما به سرپرستی فرهاد ميرمحمد صادقی و گروهی از نوازندگان بسيار خوب ارکستر سمفونيک به اجرای قطعات خوانندگان معروف دهه های 50 تا 70 ميلادی خواهند پرداخت که توسط نيما فاتحی، فرهاد ميرمحمد صادقی و محمد حقيقی برای اين گروه تنظيم مجدد شده است.
محمد حقيقی، پدرام نيک نفس و شهره خيری با همراهی گروه کُر خوانندگی قطعات را بعهده دارند.

طراحی صحنه و طراحی لباس مخصوص برای تمامی اعضای گروه که يادآور آن دوره زمانی است فضای دراماتیکی به اين کنسرت بخشيده و به ارتباط بيشتر مخاطبين با نوستالژی های قديمی دامن خواهد زد.

کنسرت ترانه های قديمی به رهبری نيما فاتحی و سرپرستی فرهاد ميرمحمد صادقی در تاريخ های 12 و 14 دی ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان برای تهيه بليت می توانند به سايت ايران کنسرت مراجعه نمايند.

همچنين برای ارتباط و کسب اطلاعات بيشتر، صفحات @oldsongs.concert  در اينستاگرام  و  @old_songs_concert در تلگرام در دسترس علاقمندان می باشد.