اخبار داغ :

کنسرت «حسین علیزاده» و گروه «رامبرانت» در برلین آلمان برگزار می شود

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: حسین علیزاده آهنگساز، پژوهشگر، نوازنده تار و سه تار، از چهره های تحسین شده موسیقی فیلم در ایران به شمار می آید.
حسین علیزاده و گروه رامبرانت درصدد برگزاری کنسرتی در چهارم نوامبر 2018 (سیزده آذر ماه) در برلین آلمان می باشند. در این اجرا علی بوستان و صبا علیزاده، حسین علیزاده را همراهی خواهند کرد.
این کنسرت در قالب ویژه برنامه ای به منظور «گردهمایی فرهنگ ها» می باشد.این برنامه که توسط Werkstatt der kulturen، مرکزی برای برگزاری رویداد های فرهنگی_هنری در برلین است، برگزار می شود.
اعضای گروه موسیقی رامبرانت که در طول 12 سال گذشته در کنار هم بوده اند، متشکل از «رامبرانت فرایش» پیانیست و سرپرست گروه، «تونی اورواتر» نوازنده ساز ویولونه از بهترین نوازندگان ویولن و «وینسنت پلژر» نوازنده ساز های کوبه ای می باشند.
دستمایه اصلی موسیقی این گروه جز، موسیقی کلاسیک و موسیقی خاورمیانه بوده که الهام بخش آثار آن ها نیز می باشد.همچنین این گروه توانسته است به یکی از اصلی ترین و خلاق ترین گروه های جز شناخته شود.
این گروه در طول سال های مختلف، در بسیاری از فستیوال های بزرگ جز همچون «بیم هویی»، «نورث سی جز» و «الب جز» حضور داشته اند.
همچنین رامبرانت در سال های فعالیت خود، با بسیاری از موسیقیدان های جز، موسیقی کلاسیک و موسیقی جهانی همچون کیهان کلهر، پائولو فرسو، لیزا فرشمن و .. همکاری داشته اند.