اخبار داغ :

کنسرت «خالی از شب خالی از تو» برگزار می‌شود

نازنین بیاتی

موسیقی پارس_شکوفه صادقی: کنسرت موسیقی «خالی از شب خالی از تو»، با حضور «نازنین بیاتی»، بازیگر مطرح سینمای ایران، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.
آهنگ‌سازی و کلام این اثر به عهده ی «حسین پرنیا» است و «نازنین بیاتی» برای گفتار و بازیِ این اثر، ایفای نقش می‌کند.
«حسین پرنیا» از جمله آهنگ‌سازان و نوازندگان سرشناس موسیقی ایران است. از آثار او می‌توان به آلبوم‌های «رقصانه» با آواز «شهرام ناظری»، «گلپونه‌ها» و «رقص آشفته» با صدای «ایرج بسطامی» و «پادشاه فصل‌ها» با صدای «علیرضا افتخاری» اشاره کرد.
«خالی از شب خالی از تو» که از تازه‌ترین آثار پرنیا محسوب می‌شود، برای سنتور نوشته شده است و قرار است در قالب پروژه موسیقی _تجربه برگزار شود.
این اثر، روایت‌گرِ حالات درونی انسانی است که خود را در تنهایی‌هایش مرور می‌کند؛ از زمان تولد تا لحظه‌ی مرگ و اضطرابی که همواره همراه او می‌باشد.
«نازنین بیاتی» که برای گفتار و بازی این اثر با «حسین پرنیا» همکاری می‌کند، از بازیگران عرصه سینما می‌باشد. وی سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند دربند، مردن به وقت شهریور، رخ دیوانه، مغزهای کوچک زنگ زده و گلشیفته را دارد.
گفتنی است که کنسرت موسیقی «خالی از شب خالی از تو»، با حضور «نازنین بیاتی»، بازیگر مطرح سینمای ایران و «حسین پرنیا»، نوازنده و آهنگ‌ساز مطرح موسیقی ایران، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت‌های این کنسرت، از طریق سایت تیوال اقدام کنند.