اخبار داغ :

کنسرت خیریه «حامد همایون» برگزار می شود

موسیقی پارس: «حامد همایون» خواننده محبوب موسیقی پاپ که با تولید آثاری موفق، هواداران بسیاری پیدا کرده است و بلیت کنسرت هایش به خوبی فروش می رود؛ این بار در قالب یک کنسرت خیریه به روی صحنه می رود.
صبح فردا سه شنبه سوم اسفند ماه، جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان، با حمایت افرادی چون «سالار عقیلی»، «علی دایی»، «سردار آزمون»، «مهدی رحمتی»، «پوریا پورسرخ» و… آغاز می شود.
بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان برای اسفند ماه سال جاری بازار عیدانه‌ای ترتیب داده است. هدف از برگزاری این بازار تامین هزینه احداث ۴ خانه برای جوانانی است که پس از مستقل شدن از سازمان بهزیستی و سایر مراکز نگهداری، نیاز به محلی برای اسکان و زندگی، به منظور آمادگی برای ورود به جامعه و توانمندسازی بیشتر برای داشتن یک زندگی مستقل دارند.
این جشنواره در قالب یک بازار خیریه از تاریخ ۳ الی ۶ اسفند ماه با همکاری مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش در فضایی بالغ بر هزار متر مربع برگزار خواهد شد.
کنسرت خیریه «حامد همایون» چهارشنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۲۱ و ۳٠ در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است فروش بلیت این اجرا همان روز در محل اجرا از ساعت 19 آغاز می گردد و به صورت همت عالی می باشد؛ به این معنا که هر کس با مقدار مورد نظر خود وجهی را به حساب خیریه پرداخت می کند تا در امر خیر شریک باشد.