اخبار داغ :

کنسرت زمستانی حسین علیزاده همراه با گروه “هم آوایان” در برج میلاد

موسیقی پارس: حسین علیزاده نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی تازه ترین کنسرت موسیقایی خود را با همراهی گروه «هم آوایان» و خوانندگی محمد معتمدی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می کند.

محمد حسین توتونچیان مدیر شرکت فرهنگی‌هنری آواسازان ققنوس با اعلام خبر توضیح داد: گروه موسیقی «هم‌آوایان» ششم، هفتم و هشتم دی‌ماه با آواز محمد معتمدی اجرای جدید خود را برگزار می‌کند. این در حالی است که رپرتوار این کنسرت کاملا جدید است و مانند اجراهای دو سال قبل که اثر «باده تویی» و موسیقی آذری را شامل می‌‌شد، اختصاص ندارد.

محمدحسین توتونچیان اضافه کرد: در این اجرا پژمان حدادی تنبک و سازهای کوبه‌ای، علی بوستان شورانگیز، سیامک جهانگیری نی، سینا جهان‌آبادی کمانچه، نگار بوبان عود، صبا علیزاده کمانچه، سیاوش برهانی تار، رادمان توکلی بم تار، محمد انشائی قیچک، سحر ابراهیم قانون و سینا خشک‌بیجاری سازهای کوبه‌ای نوای تار حسین علیزاده را همراهی خواهند کرد.

وی گفت: پیش از این اعلام شده بود، اجرای دی‌ماه حسین علیزاده با همراهی گروه «ضربانگ» و علیرضا قربانی برگزار می‌شود اما به دلیل تداخل اجراها، این کنسرت به اجرای گروه «هم آوایان» اختصاص پیدا کرد و کنسرت گروه «ضربانگ» و علیرضا قربانی به تاریخ دیگری موکول شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: برنا