اخبار داغ :

کنسرت «محمد علیزاده» در نور لغو شد

موسیقی پارس: «محمد علیزاده» خواننده مطرح موسیقی پاپ در ادامه تور کنسرت های نوروزی خود قرار بود امشب سه شنبه هشتم فروردین در نور به روی صحنه برود؛ اما به دلیل شرایط بد جوی و آسیب رسیدن به محل برگزاری کنسرت که چادر بوده است، در حالی لغو شد که با وجود ارسال پیامک لغو اجرا به هواداران، تعداد زیادی از آنها برای حضور در سانس یک در محل برگزاری کنسرت حضور یافته بودند؛ که گویا پیامک به آنها ارسال نشد و یا به دلیل آنکه این اطلاع رسانی دیر انجام شد، آنها خود را به محل رسانده بودند اما در کمال حیرت و ناراحتی متوجه شدند که این اجرا برگزار نخواهد شد.
حتی ساعاتی قبل ساند چک این اجرا نیز انجام شده بود اما پس از بارش باران و وزش باد و در پی آن آسیب به چادر، مسئولان مجبور به لغو این اجرا شدند.
گفتنی است چند سال پیاپی «محمد علیزاده» در جشنواره نوروزی نور در همین سالن به روی صحنه رفته بود. در آغازین روزهای سال نو و پیش از این نیز خوانندگانی چون «حامد همایون»،«امید حاجیلی»، «اشوان»، «امیرتاجیک» و… در این سالن اجرا کرده اند. بنا به گفته شاهدان و افراد حاضر در محل، سقف این سالن به دلیل شرایط بد جوی آسیب  دید و دچار پارگی شد که در حال حاضر امکان برگزاری کنسرت در آن وجود ندارد.
شایان ذکر است «علی شهبازی» یکی از نوازندگان ارکستر «محمد علیزاده» نیز در پیج شخصی خود اعلام داشت که این اتفاق به دلیل وزش باد می باشد و چادر واژگون شده است.