اخبار داغ :

کنسرت نوروزی «مازیار فلاحی» در برج میلاد برگزار ش

موسیقی پارس: کنسرت نوروزی «مازیار فلاحی» در پنجمین روز از سال ۱۳۹۶، به همت موسسه آوای فروهر، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
«دلم گرفته»، «لعنت به من»، «روزای بی تو»، «فرض محال»، «مجنون لیلی»، «بازم بارون»، «ماه هفتم»، «عکس یادگاری»، «دروغه»، «همین کافیه»، «بارون خیال»، «قربون مست نگاهت» و… از جمله قطعاتی بود که «مازیار فلاحی» در نخستین کنسرت خود در سال جدید اجرا کرد.
«مازیار فلاحی» در این کنسرت، خبر از انتشار آلبوم جدید خود داد. این آلبوم تا یک ماه دیگر روانه بازار موسیقی خواهد شد. همچنین پیش از انتشار این آلبوم، قطعاتی از آن منتشر و در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.
از جمله مهمانان ویژه این کنسرت نیز می توان به حضور «علی عطشانی» اشاره داشت.
«نوید اسکندر» (رهبر ارکستر، پیانو و کیبورد)، «میلاد جوزی» (گیتار بیس)، «سهیل بیانی‌مهر» (گیتار اسپانیش)، «مجتبی تقی‌پور» (تار،گیتار و گیتار اسپانیش)، «بابک ایمانی» (ویولن)، «داوود جعفری» (آکاردئون)، «آشور ظفر مرادیان» (درام) و «امین قاسمی» (پرکاشن) نوازندگانی بودند که در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند و «مازیار فلاحی» را همراهی کردند.

ضمن تشکر از شرکت «آوای فروهر » و عوامل برگزاری کنسرت شما را به دیدن گزارش تصویری این اجرا از قاب دوربین «کیمیا ضرغامی» دعوت می نماییم:

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1358″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

    دیدگاه های شما

  1. Mohannad گفت:

    مسولین عزیز ابتدا خیلی ممنون از گزارشتون ولی قربونتون برم،،، اشتباه زدینا 😐
    تیتر کنسرت مازیار فلاحی میزنین عکسای کنسرت امید حاجیلی قرار میدین؟؟ :/ :/

  2. شهریار خزایی گفت:

    سلام دوست عزیز.اشتباهی رخ داده بود.تصحیح شد.ممنون از پیگیریتون