اخبار داغ :

کنسرت گروه راک eagles of death metal حمام خون شد!

 

موسیقی پارس – مهدی خان محمدی: رسانه‌های فرانسه، بامداد شنبه از وقوع دو انفجار در نزدیکی «ورزشگاه استاد دو فرانس» خبر داده‌اند.

 

گزارش‌ها حاکی از کشته شدن ده‌ها نفر در حملاتی است که به طور همزمان در چندین نقطه از پاریس به وقوع پیوسته‌اند.

 

اولین اتفاق، هنگامی رخ داد که یک مرد مسلح به کلاشنیکف، چندین نفر را در رستورانی پرازدحام به قتل رساند و هفت نفر را زخمی کرد.

 

پس از آن گزارش شد دست‌کم دو انفجار در نزدیکی ورزشگاه «استادوفرانس»، جایی که مسابقه فوتبال بین آلمان و فرانسه در حال برگزاری بود، به وقوع پیوسته است. این اتفاق در حالی رخ داد که ساعاتی پیش گزارش شده بود که به دنبال تهدید تروریستی تیم فوتبال آلمان، هتل محل اقامت بازیکنان تیم ملی این کشور تخلیه شده بود.

 

سومین گزارش‌ از بحران پاریس مربوط به تیراندازی دو مرد مسلح به شرکت‌کنندگان در یک کنسرت موسیقی منتشر شد. گزارش‌ها حاکی است این دو مرد مسلح دست‌کم 20 گلوله به سمت جمعیت شلیک کردند و نزدیک به 100 نفر از حاضران را گروگان گرفتند.  این گروگان‌گیری در نزدیکی مرکز هنری «باتاکلان» انجام شده است.

 

پلیس فرانسه، ساعت‌ها بعد، اعلام کرد که حملات تروریستی دست‌کم در هفت نقطه پاریس به وقوع پیوسته است.

 

شمار تلفات، لحظه به لحظه در حال تغییر است. اولین گزارش‌ها از کشته شدن دست‌کم 18 نفر در جریان این اتفاقات حکایت داشت، اما این رقم، تقریباً هر لحظه تغییر کرده است.

 

اما مهم ترین حادثه ی که در جمعه ی خونین پاریس اتفاق افتاد گروگان گیری در سالن کنسرت «باتاکلان» بود. در هنگام رخداد این فاجعه ی تروریستی گروه موسیقی راک eagles of death metal بر روی صحنه حضور داشت که طبق اعلام رسانه های فرانسوی تا ساعت 12 جمعه 40 نفر در این فاجعه کشته شدند.

 

اما از ساعت 1 صبح عملیات آزادسازی گروگان ها توسط نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه در دستور کار قرار گرفت. با گذشت زمان و موفقیت پلیس فرانسه در به دست گیری سالن کنسرت باتاکلان منابع خبری از کشته شدن حدود 150 نفر از حاضران در سالن کنسرت خبر دادند. این در صورتی است که اطلاعات دقیقی از تعداد مخاطبان حاضر در این سالن 1500 نفره در دست نیست و متاسفانه غم انگیزتر از آن اینکه از گروه پنج نفره ی راک آمریکایی نیز تا به الان اطلاعات دقیقی در دست نیست و هیچ منبع خبری از کشته شدن یا سلامت آن ها خبر نداده است.

 

نکته ی قابل توجه این است که از زمان رخداد این فاجعه وب سایت این گروه از دسترس خارج شده و هیچ امکانی مبنی بر پیدا کردن اخبار مورد نظر درباره ی این گروه راک آمریکایی وجود ندارد.

 

گروه eagles of death metal یک گروه راک آمریکایی است که از سال 1998 در شهر کالیفرنیا فعالیت های خود را آغاز کرد. از اعضای اصلی این گروه باید به «جسی هیوز» و «جاش هوم» اشاره کرد.

 

از این گروه تا به امروز چهار آلبوم منتشر شده و همواره در طول سال های فعالیتشان تک ترک هایی را منتشر می کردند.

 

گفتنی است در ساعات آینده اطلاعات تکمیلی درباره ی این حمله ی تروریستی از طریق این رسانه اعلام می شود.

 

 

 

منبع: اختصاصی از موسیقی پارس