اخبار داغ :

کنسرت گروه رستاک پس از یک سال در برج میلاد تهران

گروه رستاک

موسیقی پارس: کنسرت گروه موسیقی رستاک 31 ام تیر در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. طبق گفته ی خواننده و نوازنده گروه، فرزاد مرادی، گروه رستاک نسبت به آخرین کنسرتش که مربوط به جشنواره موسیقی فجر سال گذشته می باشد، تغییراتی داشته است اما ترکیب و فضای گروه طوری است که نمی توانند تغییرات زیادی را در آن لحاظ کنند.

فرزاد مرادی درباره جزئیات قطعاتی که قرار است در کنسرت تهران اجرا شوند،
گفت:«کنسرت‌های ما به شکلی است که معمولا تعدادی از قطعات، حتماً باید در رپرتوآر برنامه گنجانده شود. چون مخاطبان با آنها خاطره دارند با این حال بخش اصلی کنسرت تیرماه براساس آلبوم «بهار» است و سعی میکنیم تعداد زیادی از قطعات آلبوم جدید را اجرا کنیم و شاید بتوانیم تمام کارها را روی صحنه ببریم. تمرینات ما از چند روز پیش شروع شده و تا شب کنسرت ادامه خواهد داشت، این تمرینات را به صورت منظم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم کارها را با کیفیت خوبی به کنسرت تهران برسانیم.»
او سپس در خصوص نوازندگان مهمان و تغییر در ترکیب گروه اعلام کرد:« پیش‌بینی می‌کنم از حضور اساتید موسیقی نواحی در این کنسرت بهره‌مند شویم.

فرزاد مرادی در مورد متفاوت بودن اجرا های این کنسرت نسبت به اجرا های گذشته عنوان کرد: «در حال بررسی و برنامه‌ریزی روی چگونگی ایجاد تفاوت نسبت به اجراهای گذشته هستیم. چون اعتقاد به اجراهای یکنواخت نداریم و در طی جلسات آینده، سعی می کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق، نه تنها در بخش رپرتوار برنامه، بلکه در سایر بخش‌های نیز متفاوت از قبل باشیم.»

فرزاد مرادی درباره احتمال اینکه این کنسرت تمدید میشود یا خیر و همچنین تور کنسرت های داخل کشور و خارج از کشور گفت: «معمولاً ما در سال چند اجرای خارجی داریم و در برخی فستیوال‌های بین المللی هم حضور داریم که در حال برنامه ریزی است. در حال حاضر تمرکز اصلی روی کنسرت تهران است و پس از این برنامه اجراهای شهرستان را بر پایه آلبوم “بهار” روی صحنه خواهیم برد. کنسرت تهران هم تا این لحظه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و در صورت صلاح دیدن شرکت برگزارکننده« موسسه آوای هنر » این کنسرت تمدید می‌شود.»

در حالی که مخاطبان گروه رستاک در فروردین ماه منتظر انتشار آلبوم بهار بودند، اما این آلبوم به تازگی منتشر شده است. فرزاد مرادی با اشاره به تاخیر در انتشار آلبوم
اعلام کرد:«بازخورد خوبی از مخاطبان بابت این آلبوم دریافت کردیم. این کار کمی پس از عید منتشر شد و ما پیش بینی می‌کردیم که همین موضوع روی میزان استقبال از آلبوم تأثیر بگذارد. اما برخلاف تصور ما خدا را شکر تا این لحظه تهیه آلبوم توسط علاقه مندان از مراکز محصولات فرهنگی خوب بوده است. برخورد و مقایسه این آلبوم با آثار گذشته توسط هنرمندان و مخاطبان برایمان جذاب بود و روی این نکته تأکید داشتند که آلبوم بهار، صمیمی‌تر و متفاوت‌تر از کارهای قبلی است.»

این هنرمند در پایان اعلام کرد:«در آلبوم بهار برای اولین‌بار برخی اعضای گروه نظیر آقایان یاور احمدی‌فر، اکبر اسماعیلی‌پور و مجید پوستی که عضو جدید گروهمان است آواز خواندند. در این آلبوم پنج نفر از اعضای گروه قطعات را می‌خوانند و قرار است در کنسرت تهران نیز به همان شکل کارها را اجرا کنیم.»

فروش بلیت های این کنسرت آغاز شده است و علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیت به سایت www.tik8.com مراجعه کنند.