اخبار داغ :

کنسرت گروه موسیقی راک ایرانی در تهران

گروه گره

موسیقی پارس_ شهرزاد جعفری: گروه ملودیک متال گره، هشتم شهریور ماه در سالن ایوان شمس پس از چهارماه به روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت با اجرای 14 قطعه که تعدادی از این قطعات ساخته های خود گروه و تعدادی دیگر کاور قطعات پر طرفدار موسیقی راک دنیا می باشند، برگزار خواهد شد. گره بند در آغاز کار خود، کنسرت ها را با اجرای قطعات کاور شده برگزار می کردند. همزمان در کنار کاور کردن قطعات معروف راک جهان، شروع به ساختن قطعات اورجینال خود کردند. اکنون تعداد این قطعات اورجینال به پنج قطعه رسیده است. این پنج قطعه با نام های are you last, inversion, the aftermath, staring into space, the new chapter در کنسرت هشتم شهریور ماه اجرا خواهند شد.
هادی کیانی و شهروز گودرزی (خواننده)، سهیل زرین کلک و آندره خاچیکیان (نوازنده ی گیتار الکتریک)، محمد نیک (نوازنده گیتار بیس)، نوید رهبر (نوازنده ی کیبورد) و بهزاد اشعاری (نوازنده درامز) در این کنسرت حضور خواهند داشت و اعضای گروه را تشکیل می دهند.
گروه گره تا پیش از این تمامی کنسرت های خود را در سالن برج آزادی برگزار می کردند که این بار مکان برگزاری کنسرت به سالن ایوان شمس تغییر پیدا کرده است. این گروه در خصوص تغییر مکان برگزاری کنسرت در صفحه ی شخصی خود بیان داشتند: ” بعضی از دوستان در مورد اینکه چرا برج آزادی برنگشتیم و سالن ایوان شمس رو انتخاب کردیم سوال کردن! بعضی دیگه از دوستان در مورد صدادهی و صدابرداری سالن ایوان شمس سوال داشتن و مثل خود ما نگران صدای سالن ایوان شمس هستن!
خیلی از دوستان و طرفداران عزیز، از ما درخواست کردن که اجراها رو دوباره در برج آزادی ادامه بدیم، ما هم برای احترام به حرف و سلیقه مخاطب چند ماه پیش برای اجرای شهریور ماه به برج آزادی رفتیم که برای تاریخ اجرا سالن رزرو کنیم و وارد مذاکره بشیم اما اونجا به چندتا مشکل بزرگ برخورد کردیم که ترجیح دادیم سالن جدیدی رو برای اجراهامون انتخاب کنیم که تا حد زیادی نیازها و خواسته های ما و مخاطبان عزیز رو برآورده کنه. اولین و بزرگترین مشکل این بود که صدابردار ثابت برج آزادی، آقای “بهروز منزه” که یکی از بهترین صدابردارانی هستن که تا به امروز باهاشون همکاری داشتیم و دلیل اصلی صدای خوب کنسرت های راک در برج آزادی بودن، متاسفانه از برج آزادی جدا شده و دیگه اونجا نیست و اکثر تجهیزات صدایی حرفه ای هم که اونجا بوده متعلق به ایشون بوده و از اونجا جمع شده! ایشون از چند ماه پیش دیگه بصورت مستقل دارن فعالیت میکنن و دیگه صدابردار سالن برج آزادی نیستن و خب برای ما و مخاطبان ما که داستان صدابرداری تو اجراها در اولویت اول قرار داره، ما رو کاملا نسبت به برگشت به آزادی منفی کرد و اصلا مشخص نبود که سالن آزادی با چه صدابردار و با چه امکاناتی اونجا قراره جایگزین بشه! خود همین مشکل اول کافی بود که گروه گره رو از اجرا در سالن برج آزادی دلسرد کنه!
دومین مشکل این بود که سالن برج آزادی، تمامی روزهای هفته (از شنبه تا پنجشنبه) به غیر از جمعه ها رو با یک برنامه تلویزیونی قرارداد بسته و فقط جمعه ها رو میتونه به اجراها اختصاص بده که خب با ظرفیت کمی که برج آزادی داره (حدود ۲۸۸ نفر)، برای گروهی مثل گره که حداقل ۳ یا ۴ سانس نیاز داره که تمامی مخاطبان عزیز رو بتونه در اجراهاش ساپورت کنه، اصلا و ابدا اتفاق مطلوبی نبود! همون اولین مشکل، ما رو به اندازه کافی از برگشتن به آزادی مایوس کرده بود و دیگه دومین مشکل سناریو رو برامون کامل کرد! “.
گفتنی است بلیت فروشی کنسرت این گروه موسیقی راک، روز گذشته(چهارشنبه 10 مرداد) از سایت www.tikook.com آغاز شد و در کمتر از 15 دقیقه تمامی بلیت ها به فروش رسید.