اخبار داغ :

کنسرت گروه کر «آوای ماهان» و اجرای ترانه های قدیمی

موسیقی پارس: گروه کر «آوای ماهان»، روز های 24 و 25 دی ماه 1394 کنسرتی با عنوان «Old Song» که منتخبی از خاطره انگیز ترین قطعات از سراسر دنیا است را برگزار می کند.

 

گروه کر آوای ماهان، که رتبه نخست جشنواره موسیقی فجر را در کارنامه خود دارد، آبان ماه سال جاری توانست یک دیپلم افتخار نقره و یک برنز در رقابت‌های بین‌المللی کشور اسپانیا کسب کند. این گروه در جدید ترین برنامه خود قصد دارد قطعاتی که برای نسل های گذشته خاطره ساز و محبوب بوده است را روی صحنه اجرا کند. 10 قطعه از بهترین گروه های دنیا برای این کنسرت انتخاب شده است که به شرح زیر است:

  1. sway
  2. Rasputin
  3. Yesterday When I was Young
  4. Strangers In The Night
  5. Money Money Money
  6. Those Were The Days
  7. A Time To Love , A Time To Cry
  8. Besame Mucho
  9. Can’t Help Falling In Love
  10. Dance Me To The End Of Love

فرهاد میر محمد صادقی (نوازنده گیتار)، صدف حقی/ آنیتا واحدی/ پگاه فاضلی/هستی شاپوری (کوارتت زهی)، عادل آل آقا (نوزانده پیانو)، علی خدیوی(نوازنده گیتار بیس)، مهرداد سهرابی(نوازنده درامز)، علیرضا مهدی زاده (نوازنده ساکسفون)، مصطفی بیات/ بابک میردادیان/ افشار حشمتیان/ علی عباسی(کوارتت بادی برنجی)  اعضای ارکستر هستند که به همراه گروه کر آوای ماهان این کنسرت را اجرا می کنند.

 

نیما فاتحی رهبر و سرپرست ارکستر می باشد و فرهاد میر محمد صادقی به عنوان نوازنده گیتار و سرپرست فنی وی را همراهی می کند. تنظیم قطعات نیز بر عهده این دو می باشد.

 

علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

 

 

منبع: موسیقی پارس