اخبار داغ :

کنسرت U2 در فرانسه لغو شد!

 

موسیقی پارس – مهدی خان محمدی: در پی حملات گسترده ی گروه های تروریستی در پاریس کنسرت U2 به عنوان یکی از مطرح ترین گروه های راک جهان در فرانسه لغو شد.

 

این کنسرت که قسمتی از تور «معصومیت به همراه تجربه» است قرار بود شب گذشته در پاریس به روی صحنه رفته و به صورت مستقیم از شبکه ی اچ بی او پخش شود.

 

این گروه خبر لغو کنسرت خود در پاریس را در وب سایتشان منتشر کرده و در آن آورده است: با ناباوری و بهت شاهد اتفاقات پاریس هستیم و امشب قلبمان با تمام قربانیان و خانواده‌هایشان در سراسر شهر است. از مرگ کسانی که جان خود را در کنسرت گروهEagles of Death Metal  از دست داده اند شوکه هستیم و فکر ما با گروه و هوادارانش است و امیدواریم خبر سلامتی و امیدوار کننده ای از این گروه و هوادارانش به ما برسد و در انتها امیدواریم و دعا می‌کنیم که همه طرفدارانمان در پاریس سالم باشند.

 

گفتنی است گروه راک ایرلندی تبار U2 هنگام وقوع حملات تروریستی در محلی در نزدیکی مجموعه هتل‌های اکور در پاریس در حال تمرین بودند. این گروه قرار بود در روزهای شنبه و یک شنبه در این مجموعه کنسرت خود را برگزار کنند.

 

U2 یک گروه موسیقی راک ایرلندی است که در سال ۱۹۷۶ در دوبلین شکل گرفت و امروزه به‌عنوان یکی از معروف ترین، محبوب ترین و پرافتخارترین گروه‌های موسیقی محسوب می‌شود.

 

از اعضای گروه U2 باید به «پال دیوید هیوسین» معروف به بونو نوازنده گیتار الکتریک، فلوت و آواز، «دیوید هاول ایوانز» معروف به اِدج نوازنده گیتار الکتریک، کیبور و همخوان، «آدام کلیتون» گیتار باس و «لری مولن جونیور» درام و همخوان اشاره کرد.

 

 

منبع: اختصاصی از موسیقی پارس