اخبار داغ :

کولاک پدیده جوان موسیقی در کنسرت تابستانی

موسیقی پارس: کنسرت «اشوان» در شامگاه پنج شنبه ۲۶ مرداد ماه، طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» و تهیه کنندگی «رسول ترابی»، در حالی برگزار شد که این خواننده هنوز آلبومی منتشر نکرده است و توانست تنها با انتشار تک قطعاتی در فضای مجازی، به محبوبیت بالایی دست یابد.

کنسرت «اشوان» در روز ۲۵ تیرماه نیز برگزار شده بود که به دلیل استقبال مخاطبان در ۲۶ مرداد ماه تمدید شد تا این خواننده با اجرای خاص و متفاوت خود، شب خاطره انگیزی را برای هواداران رقم بزند و بار دیگر ثابت کند که در موسیقی و اجرای زنده، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

در حالی که استیج با دکور طراحی شده بود و دایره های تزیینی با نام «Ash1» از سقف استیج آویزان بود و هواداران بشدت نام اشوان» را فریاد می زدند؛ وی با اجرای قطعه «شمع هارو روشن کن» به روی صحنه آمد تا با اجرای پرانرژی این اثر از همان ابتدا افراد حاضر در سالن را به وجد آورد.

پس از آن به سلام و احوال پرسی با هواداران پرداخت و گفت: « شدیدا دلتنگ شما بودم و انرژی زیادی دارم تا یک شب خاطره انگیز برای تان رقم بزنم.»

در ادامه پس از اجرای اثر احساسی «حواست نیست»، نوبت به قطعه «بعد من» رسید و با همخوانی بسیار خوبی از سوی هواداران همراه بود که در انتهای اجرای آن با درام نوازی ویژه ای همراه شد تا تشویق ها به اوج برسد.

سپس «اشوان»، قطعه خاص و پرطرفدار «تنها شدم» را اجرا کرد که با استقبال کم نظیر مخاطبان روبه رو شد و همزمان ویدیوی این اثر نیز در سالن پخش می شد.

بعد از وقفه چند دقیقه ای که برای لحظات ملکوتی اذان مغرب پیش آمده بود؛ «اشوان» و گروه ارکسترش به روی صحنه آمدند و در حالی که استیج همچنان تاریک بود، اجرای قطعه «دوباره تو» آغاز شد تا حال و هوای بسیار ویژه ای در سالن ایجاد شود.

«چرا گریه کردم»، «من آدم رویای تو نیستم» و «چه خوبه حالم» از دیگر قطعاتی هستند که «اشوان» در این کنسرت اجرا کرد.

قطعه «تولد» با همراهی نوازندگان ارکستر زهی همراه بود که حس و حال متفاوتی را برای هواداران ایجاد کرد. همچنین همزمان با اجرای این اثر ویدیوی آن نیز برای حاضران پخش می شد.

دقایقی در این کنسرت نیز به هنگ درام نوازی «اشوان» اختصاص داشت که با توجه به اینکه بسیاری از هواداران برای اولین بار این ساز را می دیدند؛ برای شان جذاب بود و با تشویق هایی که با ریتم ساز هماهنگ بود «اشوان» را همراهی کردند. البته این خواننده پیش از نواختن «هنگ درام» گفت: دیشب با این ساز آشنا شدم اما با این حال می خوام اندکی نواختن این ساز را برای تان اجرا کنم.

آثار محبوبی چون «تنها شدم» و «بهت مریضم» دو بار اجرا شد.

«اشوان» در پاسخ به ابراز احساس هوادارانش که یکپارچه فریاد می زدند: «اشوان دوست داریم»، گفت: «برای تک تک تان می میرم.»

«علی شمس»، «احسان پایه»، «رسول ترابی» و «اروان» (برادر اشوان) از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

در این بخش پس از معرفی «علی شمس»، اشوان گفت: یک خبر بسیار خوب را میخواهم اعلام کنم و آن موضوع، برگزاری کنسرت شهریور ماه «مهدی جهانی»، در همین سالن است.

در انتهای این اجرا نیز «اشوان» عنوان کرد: «نمی خواستم کنسرت تمام شود اما مجبورم، با همه قلبم دوست تان دارم.»

«نیما رمضان» (رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک)، «ساسان هاشمی» (کیبورد)، «فرزاد ماهان» (کیبورد)، «مصطفی شعبانی» (ساکسوفون)، «مهرداد داربوکا» (تمبک)، «برنا شفیع زاده» (درامز)، «آرش سعیدی» (گیتار باس) و «رایین نورانی» (ویولن) اعضای ارکستر «اشوان» را در این کنسرت تشکیل می دادند که به هنرنمایی پرداختند.