اخبار داغ :

گروه كُر آوازى تهران اين بار بدون خواننده به روى صحنه مى رود

موسيقى پارس:«ميلاد عمرانلو»سرپرست گروه كُر آوازى تهران درباره تازه ترين كنسرت گروه در اولين روز برگزار سى و دومين جشنواره موسيقى فجر جزئياتى ارائه كرد.
سرپرست گروه کُر آوازی تهران با اشاره به برنامه های این گروه موسیقایی در اولین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در بخش اول کنسرت آثار کرال آهنگسازان معاصر ایران از جمله «احمد پژمان» ،«امين هنرمند» و آهنگسازان معاصر جهان که هم اکنون در اروپا و آمریکا زندگی می کنند برای مخاطبان ارائه می شود. وى ادامه داد: در قسمت دوم کنسرت نیز ضمن اجرای چند قطعه محلی ایرانی آثاری از موسیقی غرب در استایل جَز اجرا می شود که فکر می کنم می تواند به عنوان یکی از برنامه های ویژه گروه کر آوازی تهران مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
عمرانلو خاطر نشان كرد: با توجه به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و جابه جایی هایی که در برخی از برنامه های جشنواره اتفاق افتاد به طور حتم موضوع چک صدای گروه ها نیز تغییر پیدا می کند که امیدوارم در این زمینه با مشکل خاصی روبه رو نشویم اما قطعا تلاش گروه اجرایی جشنواره این است که بهترین برنامه ها به مخاطب ارائه شود.
سرپرست گروه كُر آوازى تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در این کنسرت از خواننده استفاده خواهید کرد یا خیر؟ توضیح داد: صحبت هایی برای حضور «وحيد تاج» به عنوان خواننده شده بود اما با توجه به قوانین جشنواره که اعلام کردند هر خواننده فقط باید در یک اجرا حضور داشته باشد بنابراین ما هم نمی توانیم از حضور وحید تاج به عنوان خواننده استفاده کنیم چون او در ایام برگزاری جشنواره با گروه «خنیاگران مهر» نیز کنسرتی را برگزار خواهد کرد.
«ميلاد عمرانلو» با بیان اینکه به لحاظ قرارداد مالی مشکل خاصی با ستاد برگزاری جشنواره ندارند از برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت این مجموعه موسیقایی بعد از ایام برگزاری جشنواره موسیقی فجر خبر داد و گفت: پس از پایان جشنواره این احتمال وجود دارد تا قبل از ایام فاطمیه کنسرتی را در تبریز برگزار کنیم ضمن اینکه برنامه ریزی هایی نیز برای برگزاری کنسرت در تالار رودکی تهران وجود دارد که به محض قطعی شدن درباره آن اطلاع رسانی می کنیم.
گفتنى است گروه کُر آوازی تهران به سرپرستی «ميلاد عمرانلو» در روز جمعه ۲۴ دی ماه ،ساعت ١٨:٣٠ در تالار رودکی تهران کنسرت خود را در چارچوب برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برگزار ميكند.