اخبار داغ :

گروه موسیقی «هوران» روی صحنه می رود

گروه موسیقی هوران

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: گروه کوبه ای «هوران» به سرپرستی بهروز قهاری و خوانندگی مصطفی حسینی، فعالیت خود را با محوریت دف نوازی از سال 82 آغاز کرده است.
این گروه در سال 83 با تغییرات سازی در زمره گروه های کوبه ای قرار گرفت و در ادامه مسیر فعالیت های خود با هنرمندانی همچون امید هدایتی، کوروش تهامی و میلاد رضا همکاری داشت.
از دیگر اقدامات این گروه می توان به معرفی «محمدباقر دوستی» و «امیرحسین کوثری»، خوانندگان جوان موسیقی سنتی کشورمان اشاره کرد.
کنسرت های برگزار شده گروه «هوران» در تهران، شهرستان ها و خارج از کشور به دلیل ترکیبی بودن گروه در اجرا های متفاوت با سبک هایی همچون موسیقی تلفیقی، سنتی، عرفانی و عاشقانه با استقبال کم نظیری رو به رو بوده است.
این استقبال از طرف هواداران سبب شده است که گروه «هوران» با قدرت و انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهند.
هدف این گروه برای برگزاری کنسرت ها نیز در درجه اول نگاه کوبه ای و صحبت با پوست و چوب بوده که از جمله می توان به قطعه «سرود صلح» که ندای صلح و آرامش در جهان است و با تمامی ساز های کوبه ای ایرانی سخن می گوید، اشاره کرد؛ همچنین قطعه «دریای عشق» نیز با زبان کوبه ای، حس و حالات عاشقانه را باز گو می کند.
این گروه پنجشنبه 13 دی ماه در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت و کنسرتی را طی یک سانس در ساعت 19 اجرا خواهد کرد.
گروه هوران در این اجرا به همراه 40 نفر از نوازنده کوبه ای و 18 نفر کرال به همراهی نوازندگان ساز های سنتی، قطعاتی از بهروز قهاری و محمدرضا بداغی را بر روی اشعار مولانا و عطار اجرا خواهند کرد.
در این کنسرت مصطفی حسینی از اساتید آواز اصیل ایرانی حضور خواهد داشت.
از نوازندگان گروه موسیقی «هوران» نیز می توان بهروز قهاری، محمدرضا بداغی نوازنده تار، کیارش بیات عود، ملینا فرجی سنتور، آکو پرنیان دیوان، امیر مظاهری کمانچه، رامین عبدالهی کمانچه، امیر احمدپور کمانچه، میترا زلفی ویلن سل و اشکان کمال نوازنده پرکاشن را نام برد.
علی حیدری و بهروز قهاری تهیه کنندگان کنسرت، مجید فلاح پور و آیدا امیری مقدرم از مدیران برگزار کننده اجرا می باشند.
علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیت به سایت www.iranconcert.com مراجعه و یا با شماره های زیر جهت رزور بلیت اقدام فرمایند:
09122072528
09190433702