اخبار داغ :

گزارش اختصاصی موسیقی پارس از رونمایی و جشن امضا آلبوم “آیینه قدی” مهدی یراحی

موسیقی پارس : مراسم رونمایی و جشن امضا آلبوم “آیینه قدی” مهدی یراحی امروز چهارشنبه 19 بهمن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار موسیقی پارس ، این مراسم با حضور اهالی موسیقی ، عوامل تولید و خیل بیشمار طرفداران با اجرای امیر
حسین مساح از ترانه سرایان همین آلبوم در محل سالن همایش و گالری اکو آغاز گردید.

در ادامه مهدی یراحی در میان تشویق حضار پس از حضور بر روی صحنه و پاسخ به ابراز احساسات هواداران به معرفی عوامل تولید این آلبوم پرداخت که حضور اسامی شاخصی چون “روزبه بمانی” (ترانه سرا) و احسان نی زن ” ( آهنگساز) و “هومن نامداری” (تنظیم کننده )و “امیر علی بهادری” (ترانه سرا) و “کوشان حداد” (میکس و مسترینگ) در تولید این آلبوم بر ارزش آن بیش از پیش می افزود.
از مهمانان ویژه حاضر در این مراسم “زهرا عاملی ” بود که به دعوت مهدی یراحی به روی صحنه رفت و به تمجید از آلبوم مهدی یراحی پرداخت.
“عاملی” پس از معرفی یراحی به عنوان دوست و همکار قدیمی ، او را “آیینه تمام قد” موسیقی ایران معرفی و همچنین “آیینه قدی” را آلبومی موفق توصیف کردو در پایان با اعلام خبر اجرای زنده ی یراحی ،حضار را شگفت زده نمود.
در ادامه یراحی با همخوانی هوادارانش قطعاتی چون “شال گردن” ، “سرما نزدیکه” ، و “نفس” از آلبوم جدید را بصورت زنده اجرا کرد و با قطعه “از خودت خبر بیار” با تکنوازی گیتار توسط خودش به صورت ویژه خاطره بازی کردند.
پس از اجرای زنده ،این بار نوبت به روزبه بمانی رسید.بمانی علی رغم تاخیر ، به روی صحنه رفت و از هواداران بابت حضور و ابراز لطفشان تشکر و یراحی را جزء موفقترین خواننده های ایران برشمرد.
در پایان مراسم این خواننده به همراه عوامل تولید به امضا آلبوم و گرفتن عکس یادگاری با هواداران خود پرداختند.
گفتنی است آلبوم “آیینه قدی” شامل 10 قطعه می باشد که به تهیه کنندگی “مجید عبدی” و توسط شرکت رویال هنر پارس تولید و منتشر گردیده است.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1339″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]