اخبار داغ :

گزارش تصویری کنسرت دوم آذر ماه سامان جلیلی

سامان جلیلی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: سامان جلیلی، خواننده ی مطرح موسیق پاپ کشورمان، اولین اجرای پاییزی سال 97 خود را در پایتخت به روی صحنه برد و شبی خاطره انگیز را برای هواداران پر شور تهرانی رقم زد. کنسرت پاییزی این خواننده ی پاپ شامگاه دوم آذر ماه طی دوسانس به همت موسسه فرهنگی و هنری فرهنگ گستر صبا در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

سامان جلیلی با همراهی و تشویق بی امان هواداران به روی صحنه آمد و اجرای خود را با قطعه ی «یکی به دو» که به تازگی منتشر شده است، آغاز کرد. پس از اجرای آثاری همچون «قلب تو»، «فوق العاده»، «ساده ام»، «از دل بی قرارم» و «دیوونه»، مجید واشقانی هنرپیشه مطرح کشور و همچنین دو بازیکن تیم استقلال تهران، داریوش شجائیان و محسن کریمی، توسط سامان جلیلی به مخاطبان حاضر در سالن معرفی شدند. در ادامه قطعه ی «حماقت» با پیانو نوازی هیراد نیکنام و هم صدایی بی نظیر هوادارن اجرا شد. قطعات بعدی اجرا شده توسط سامان جلیلی و گروهش در این کنسرت پاییزی «دوست دارم»، «دستمه»، «حیف»، «جاده»، «وای دلم»، «تیک تاک» و قطعه ی زیبا و با احساس «بارون» بودند.

علی مشهدی، نجمه جودکی، مهدی منافی، ابی درویش، محمد محتشم (ترانه سرا و آهنگساز قطعه ی فوق العاده)، فتاح فتحی(تنظیم کننده قطعه ی یکی به دو) و امیر خائف زاده (مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری فرهنگ گستر صبا و مدیر برنامه های مهدی یراحی) از دیگر مهمانانی بودند که در این کنسرت حضور داشتند.

در ادامه سامان جلیلی از مهران فراهانی (میکاپ آرتیست)، مینو فلاحی (مدیر رسانه) و محمد قیامتی، تهیه کننده و مدیر برنامه های خود، تشکری ویژه کرد.

سامان جلیلی با همراهی و هنرنمایی نوازندگان، فضایی شاد و شبی خاطره انگیز را برای مخاطبان به وجود آورد. هیراد نیکنام (رهبر ارکستر)، مهرداد احمد زاده (پیانو)، مجتبی کشاورز (گیتار بیس)، مهران مقصودی (گیتار الکتریک)، سعید جامع (درام)، مرساد وطنی (ساکسیفون) و امین نجف زاد (پرکاشن) نوازندگانی بودند که در این شب سامان جلیلی را همراهی کردند و به هنرنمایی پرداختند.

در پایان سامان جلیلی مجددا قطعه ی زیبای «دوست دارم» را اجرا و با تشویق مخاطبان حاضر در سالن استیج را ترک کرد.
گفتنی است کنسرت این خواننده ی پاپ کشورمان در دی ماه سال جاری نیز تمدید خواهد شد.

در ادامه می توانید گزارش تصویری کنسرت سامان جلیلی را از نگاه فرزانه قلی زاده ببینید: