اخبار داغ :

گزارش تصویری کنسرت مسیح و آرش 21 آبان ماه

کنسرت مسیح و آرش

موسیقی پارس: نخستين سانس از كنسرت پاييزی مسيح و آرش پس از نزديك به دو ماه وقفه در شامگاه بيست و يكم آبان ماه در سالن ميلاد نمايشگاه بین المللی تهران طی دو سانس برگزار شد.
اين اجرا در حال و هواي باراني تهران با اجراي قطعه “هنوز همونم” آغاز شد و در ادامه برادران عدل پرور قطعاتي همچون “گلي”، “نالوطي”، “توكه نيستي پيشم” و … را در اين كنسرت با همخواني پرشور هواداران اجرا کردند تا شبی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای آن ها رقم بزنند.
مسیح و آرش که در سال جاری خوانندگی تیتراژ پایانی برنامه پربیننده ماه عسل را بر عهده داشتند، این قطعه پرطرفدار را نیز اجرا کردند که همخوانی همه افراد حاضر در سالن، نشان از محبوبیت بالای این اثر در میان مخاطبان مسیح و آرش داشت.
«گلی» از جمله آثاری بود که همزمان با اجرای زنده مسیح و آرش، ویدیویی از برادران عدل پرور بر روی نمایشگر های صحنه نشان داده می شد.
نيوشا ضيغمي ،آرش پولاد خان و بهاره كيان افشار از جمله مهمانان ويژه ي اين اجرا بودند.
گفتني است كنسرت پاييزی مسيح و آرش به همت موسسه فرهنگي هنري آراد با مديريت آقايان ماهان راد و سال افزون در محل سالن ميلاد نمايشگاه برگزار گرديد.
شایان ذکر است این کنسرت نیز همچون گذشته به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شده است و مسیح و آرش علاوه بر 21 و 22 آبان ماه، در 30 آبان نیز طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می روند و علاقه مندان جهت تهیه بلیت این اجرا می توانند به سایت آراد کنسرت به نشانی aradconcert.com مراجعه نمایند.