اخبار داغ :

یادداشت «همایون شجریان» از وضعیت این روزهای پدر

موسیقی پارس: محبوبیت «محمدرضا شجریان» بر کسی پوشیده نیست. او به گونه ای شناسنامه موسیقی سنتی ایران محسوب می شود. بیماری او مردم ایران را نگران می کند چرا که هواداران وی آرزو دارند تا وی را سلامت بر صحنه اجرای موسیقی ببینند. «همایون شجریان» که راه پدر را پیش گرفته است و در موسیقی سنتی فعالیت دارد؛ در صفحه شخصی خود هواداران را از آخرین وضعیت سلامتی پدر آگاه کرده است.
متن این یادداشت به شرح زیر است:
«دوستان عزيز و گرامى با سلام و آرزوى شادى و سلامتى براى شما مهربانان هميشگى و با سپاس بيكران از اين كه حال پدر را جويا هستيد و برايشان آرزوى سلامتى مى كنيد، هربار كه از كنسرت هاى شهرستان باز مي گردم براى خوشحال كردن ايشان از لطف و احوال پرسى شما مى گويم، و هميشه با لبخند و سپاسگزارى از لطف تان، مى گويند كه سلام من را به همه برسان.

عزيزان رسيدگى ها و مراقبت هاى ويژه پزشكى از پدر به شدت ادامه داشته و باعث شده كه حال ايشان بهتر شود و ما هم اميدوارتر. از پانزده سال پيش تا به امروز پزشكان عزيز زيادى مسئوليت درمان هاى پدر را برعهده داشته اند كه دست تك تك شان را مى بوسم و خود را مديون شان مى دانم. از آوا جان مشكاتيان عزيز و هميشه مهربانم بسيار بسيار سپاسگزاريم كه چند ماه است با وجود مشغله هاى زيادى كه دارد، تا بازگشت همسر پدر از سفر با عشق و صبورى شبانه روز و تمام وقت به همراه پرستارهاى ويژه از ايشان مراقبت و كارهاى شان را مديريت مى كند.
سپاس ديگرمان از وزير بهداشت جناب دكتر هاشمى ست كه از روز اول دوستانه و بى توقع اجازه ندادند كه در منزل براى مراقبت ها و رسيدگى هاى پزشكى از پدر دچار مشكل شويم. دعاهاى شما عزيزان و لطف تان بزرگ ترين دلگرمى هاست، براى تان بهترين آرزوها را دارم، هر كجا كه هستيد شاد و برقرار باشيد.»