اخبار داغ :

یاشار خسروی: رهام و امیر از آن چیزی که فکر می کردم بهتر بودند

ماکان بند

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: بی نظمی در برگزاری کنسرت یاسوج ماکان بند، باعث آزردگی خاطر مخاطبان و اعضای این گروه شد.
شب گذشته، ۳ آذر ماه، برگزاری کنسرت گروه ماکان در شهر یاسوج، بی نظمی های زیادی به همراه داشت. به گفته ی افراد حاضر، محل اجرای این کنسرت چند ساعت قبل از اجرا به سالن تالار عروسی تغییر پیدا کرد، کنسرت با تاخیر شروع شد و تعداد زیادی از مخاطبان ایستاده بودند و جا برای نشستن به اندازه ی کافی وجود نداشت. همچنین سانس اول این کنسرت با بی نظمی های زیاد برگزار شد اما به دلیل حجم زیاد شلوغی، سانس دوم با مشکلاتی همراه شد.
امیر مقاره، خواننده ی این گروه، در کنسرت دیشب گفت: (نه من بلیت فروشم، نه رهام، نه گروه ماکان…مقصر تمام این بی نظمی ها تهیه کننده است. پشت صحنه به من گفتند روی استیج حرفی نزن، اما انقدر جراتش رو دارم که بگم…)
همچنین در واکنش به این اتفاق، امیر میلاد نیکزاد تنظیم کننده، و تایماز اطاعتی، نوازنده ویلن و تنظیم کننده، در صفحه ی شخصی خود نوشتند: (خداروشکر فقط به خیر گذشت.)
علاوه بر این، حرف ها و شایعات زیادی درباره ی درگیری های لفظی و فیزیکی منتشر شد، اما اعضای گروه اعلام کردند که حالشان خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.
گروه ماکان، در یک سال گذشته توانسته مخاطبان زیادی را جذب موسیقی خود کند و اجرا های موفقی را به روی صحنه ببرد. ماکان بند، ۵ و ۶ آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، اولین کنسرت پاییزی خود را در تهران اجرا خواهند کرد که به گفته ی اعضای گروه برنامه های ویژه ای برای آن در نظر دارند.

عصر روز یکشنبه چهارم آذر ماه، اعضای ماکان بند مهمان برنامه فرمول یک و علی ضیا بودند و به برخی از سوالات هواداران پاسخ دادند.
در پی تازه ترین فعالیت های اعضای گروه ماکان، رهام هادیان در مصاحبه با برنامه ی فرمول یک از انتشار کتاب شعرش در سال آینده خبر داد.
امیر مقاره هم در این مصاحبه برای پاسخ به حواشی ایجاد شده گفت: واقعا پیک موتوری بودم و به گذشته ی خود افتخار میکنم؛ من از ۱۷/۱۸ سالگی که سن بازی و تفریحم بود کار کردم و برای رسیدن به اهدافم تلاش نمودم. رهام هادیان نیز در این خصوص اضافه کرد: برای اولین بار اعلام میکنم که سال ۹۵ مامور سرشماری بودم.
همچنین امیر مقاره درباره ی پوشش های متفاوت شان در کنسرت ها چنین توضیح داد:
خیلی از انتقاداتی که نسبت به لباسم شد را قبول دارم اما عزیزانی انتقاد کردند که در کنسرت نبودند و نمی دانستند آن لباس و کت برای چیست و اگر بودند حق می دادند که با کت و شوار نمی شد این کار را کرد.
یاشار خسروی در رابطه با استقبال از کنسرت های ماکان بند چنین توضیح داد:
برای مثال در شهر گرگان ۹سانس گذاشتیم و حتی ظرفیت وجود داشت که ۱۸ سانس هم بگذاریم. اعضای این گروه همچنین به رکورد بلیت فروشی کنسرت تهران در چهار دقیقه اشاره داشتند و البته در ادامه بیان کردند که هم اکنون باز هم برخی این موضوع را باور نمی کنند.
رهام هادیان درباره انتقاد ها به انرژی بالای کنسرت های شان گفت: به ما می گویند چرا اینقدر در کنسرت شوخی می کنید، اما شاد کردن مردم در این وضعیت خیلی مهم است. حتی برخی به انرژی بالای کنسرت های مان انتقاد داشتند در حالی که ما سعی می کنیم فضایی پرانرژی ایجاد کنیم تا افرادی که پول خرج می کنند و به کنسرت می آیند تا تفریح کنند، شاد باشند.
یاشار خسروی در رابطه با انتقاد به ترانه های ماکان بند اظهار داشت:
بعضی اوقات انتقاد زیادی به کلام مان می شود که می گویند خیلی محاوره ای است، در حالی که ما از روز اول تصمیم مان این بود که برای جوان ها کار کنیم.
اعضای ماکان بند اگر چه از میزان درآمد خود سخن نگفتند اما امیر مقاره بیان داشت: من ماشین ندارم و با آژانس این طرف و آن طرف می روم؛ بیشترین میزان درآمد ما صرف برگزاری کنسرت و تولید آثار جدید می شود.
امیر مقاره درباره ی ادامه ی همکاری اش با گروه ماکان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که گروه از بین نرود.
یاشار خسروی در بخشی از صحبت هایش در خصوص همکاری های گذشته خود با سیروان خسر‌ی سخن گفت و بیان داشت اگر چه او اخیرا کم کار شده است اما او در تمام زمینه های تنظیم کنندگی و‌ خوانندگی فوق العاده است و همچون یک پکیج کامل می باشد.