اخبار داغ :

یکی از عاشقانه ترین آثار فرزاد فرزین به زودی منتشر می شود

فرزاد فرزین

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: فرزاد فرزین، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان، با انتشار پستی در اینستاگرام از فعالیت های جدید خود خبر داد.

فرزین که اکنون در کشور کانادا به سر می برد، پس از ایام  صفر با دستانی پر، از جمله انتشار قطعه ی جدید و برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها، به استقبال هواداران و علاقمندان خود خواهد رفت.

همواره اجراهای تهران این خواننده ی پاپ و گروه شوک به صورت نمایش و با اتفاقات جالبی همراه بوده است. حال فرزاد فرزین به هواداران تهرانی خود اعلام کرد که کنسرت پیش رو نیز همراه با اتفاقاتی جذاب برگزار خواهد شد.

فرزاد فرزین پس از انتشار چندین قطعه ی احساسی و پرطرفدار از جمله قطعه ی عاشقانه، اثر جدیدی را آماده ی انتشار دارد که طبق گفته ی وی یکی از عاشقانه ترین کارهای او می باشد.

متن پست منتشر شده توسط فرزاد فرزین به این شرح می باشد:
” سلام به همه ی دوستان و رفقای عزیزم، دلتنگتونم شدید..امیدوارم از فصل زیبا و عاشقانه پاییز لذت ببرید…در حال آماده سازی چند موزیک جدید هستم که اگه خدا بخواد تا چند هفته دیگه یکی از بهترین و عاشقانه ترین کارای منو ببینید و بشنوید..بزودی برنامه ی کنسرتها رو اعلام میکنم. لطفا شهر خودتونو که دوست دارید کنسرت ما برگزار بشه کامنت کنید قول میدم بیشترین شهری که کامنت بشه در اولین فرصت ببینیمشون..
اینم بگم تهرانیها منتظر باشن که کنسرت بعدی و جذاب تهران با یه طرح فوق العاده اوایل دی ماه برگزار خواهد شد که حتما اطلاعات و اتفاقات جالبش رو به زودی اعلام میکنم..همیشگی عاشقتونم..”