اخبار داغ :

یک سانس کمتر در شهر خوشبخت!

موسیقی پارس ارغوان شفیعی: دومین اجرای بنیامین بهادری در سنندج ساعت 21 اولین شب زمستان در محل مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) با استقبال مردم این شهر برگزار شد.

 

این کنسرت که قرار بود در دو سانس برگزار شود بنا به دلایلی که به ضعف تهیه کننده این برنامه مرتبط است تنها یک سانس برگزار و نارضایتی عده ای را در پی داشت.

بنیامین بهادری با قطعه ی «حواسم به توئه» وارد صحنه شد و پس از اتمام این قطعه با گفتن جمله سلام بر بهترین مردم دنیا حرف های خود را آغاز کرد. بنیامین در صحبت هایش سنندج را شهر خوشبخت خواند. وی عقیده داشت کنسرت سنندج جز معدود کنسرت هایی است که در آن صدای مرد و زن با هم به گوش میرسد.

بنیامین بهادری با اجرای قطعات «هفته عشق»، «آهای تو»، «عشق در روز قیامت» ،«عشق احساسه»، «بی اعتنا»، «به من اعتماد کن»، «آدم اهنی»، «کجای دنیای»، «مه آلود»، «مدار»، «صدای قلب تو»، «لیلی در پاییز»، «لکنت»، «عشق داغ من» و «عاشق شدم» شبی خاطره انگیز را برای مخاطبان خود رقم زد. وی قبل از اجرای قطعه لکنت مدعی شد که میخواهد با کمک طرفداران سالن را از حالت بازسازی خارج و ترک هایی بر سقف سالن بنشاند.

در نهایت وی با اجرای قطعه خاطره ها از هواداران کردستانی خداحافظی کرد و همچنین خاطر نشان کرد دو برابر کنسرت قبل که اردیبهشت ماه سال جاری در سنندج داشته از طرفداران انرژی گرفته است.

اجرای کردستان اولین اجرای ساسان هاشمی «نوازنده ی کیبورد»، برنا شفیع زاده «نوازنده درامز»، نیما رمضان «نوازنده گیتار الکتریک» در کنار گروه بود.

همچنین در این اجرا محمد موجرلو «نوازنده گیتار اکوستیک»، علیرضا میر آقا «نوازنده پرکاشن و ترومپت»، آرش سعیدی «گیتار بیس و رهبر ارکستر» و سلیم احمدی مدیر گروه بنیامین موزیک وی را در این اجرا همراهی کردند.

در ادامه بیننده گزارش تصویری این کنسرت از نگاه دوربین «امیر فرزانه» باشید.

 

 

منبع: اختصاصی سایت موسیقی پارس

    دیدگاه های شما

  1. دوست موسیقی گفت:

    این چه لباس پوشیدنی که بنیامین میپوشد بهتر نیست کمی در لباس پوشیدنش یک تجدید نظر کن

  2. الهه گفت:

    چه عالی
    کاش مام سنندج بودیم میومدیم

  3. سحر گفت:

    همه فكر ميكردن اقاي بهادري براي پويا كردن گروه فقط رهبر گروه رو عوض كردن … اما استيو اوانسيان و الن بارسخيان هم در كنسرت ها حضور نداشتن و مثل اينكه از گروه رفتن … سه تا از بهترين ها و قديمي ترين هاي گروه بنيامين موزيك نيستن … كاش جاي خاليشون واقعا پر بشه
    استيو ، الن ، علي جزو بهترين ها بودن