اخبار داغ :

آلبوم جدید رضا صادقی را رایگان دریافت کنید

موسیقی پارس:  این خواننده پاپ در تازه ترین کنسرت خود که جمعه ۲۷ آذر ماه به رهبری ارکستر پویا نیک پور طی دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد به اجرای قطعات منتخب از آلبوم های «فقط گوش کن» و «فقط همین» همراه با نوازندگان گروه «مشکی پوشان» پرداخت.

صادقی مانند همیشه در ابتدای برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های رزمندگان و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از هنرمندان فقید حوزه های مختلف از تماشاگران خواست آنها را به شدت تشویق کنند.

«کلافه»، «فقط گوش کن»، «احساس رویایی»، «ندارمت»، «بده دستاتو به من»، «خبرداری»، «حواسم بهت بود»، «غرور»، «عاشق شدم»، «کفش آهنی» و «می‌خوامت»، «جوونی»، «همه دنیای من» ،«از همه دنیا دل بریدم»، «عاشقتم» از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت توسط گروه مشکی پوشان اجرا شد. البته از اتفاقات جالب توجه کنسرت شب گذشته رضا صادقی که نوبت دوم آن با یک ساعت تاخیر آغاز شد، اجرای قطعاتی  چون «وایسا دنیا»، «چراغا رو خاموش کن» و تعدادی دیگر از آهنگ های نوستالژیک بود که وی در کنسرت های قبلی به دلیل اختلافاتی که با تهیه کننده سابق خود داشت، اجازه اجرای آنها را نداشت.

وی در این کنسرت موسیقایی با اعلام انتشار قریب الوقوع تازه ترین اثر موسیقایی خود که قرار است با عنوان «شب بارونی» در فضای مجازی منتشر شود، توضیح داد: خوشبختانه با تلاشی که توسط همکارانم در گروه مشکی پوشان انجام گرفته آلبوم اینترنتی «شب بارونی» آماده شده و اگر مشکلی پیش نیاید همزمان با شب یلدا با هفت قطعه مختلف به شما عزیزان تقدیم می شود. البته در این آلبوم یک برنامه ویژه هم برای علاقه مندان خوانندگی در نظر گرفته ایم که بر اساس آن عزیزان می توانند روی قطعه بی کلام «ماه و موهات» خوانندگی کنند و بعد اثر خود را به آدرس ایمیلی که برایشان در نظر گرفتیم ارسال کنند. این در حالی است که بعد از بررسی این کارها بنده در کار منتخب همراه با خواننده اثر قطعه مشترکی را می خوانیم.

خواننده آلبوم «گوش کن» که چند روز گذشته به کشتار شیعیان نیجریه واکنش نشان داده بود، در بخش دیگری از کنسرت که به تهیه کنندگی موسسه « آوای هنر» برگزار شد با اشاره به تازه ترین آلبوم خود تصریح کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته ما شرایطی را فراهم کردیم که تمامی عواید حاصل از فروش آلبوم برای حمایت از کودکان کار و ساخت مدرسه ای برای آنها در نظر گرفته شود. ما معتقدیم برای رهایی این کودکان از شرایط سختی که دارند آموزش بهترین راه است.

صادقی در بخش دیگر کنسرت با اشاره به نحوه دانلود این آلبوم موسیقایی گفت: ما برای این آلبوم دو نوع دانلود را در نظر گرفتیم که در صورت اول طرفداران می توانند با مراجعه به سامانه «بلک شاپ» نسبت به خرید اثر برای حمایت از کودکان کار اقدام کنند و به ما در همراهی یک کار خیرخواهانه کمک کنند. صورت دوم نیز به صورت دانلود رایگان است که من با رضایت کامل این کار را انجام می دهم چون معتقدم شاید کسانی باشند که استطاعت مالی مناسبی برای خرید ندارند، اما به طور حتم دعای خیر این عزیزان نیز پشتوانه ای برای کودکان کار خواهد بود.

منبع گزارش متنی: مهر

منبع گزارش تصویری: اختصاصی موسیقی پارس

    دیدگاه های شما

  1. لوپوک گفت:

    بعضی از آهنگ های این خواننده خوب و قابل توجه هستند اما واقعا بعضی هاش حوصله آدم رو سر میبرند.

  2. زینب گفت:

    درود بر شما…..
    مرسی از گزارشتون….
    جای ما خالی…..
    عکس ها هم واقعا زیبا هستن ممنون از اقای حبیب الهی