اخبار داغ :

قصد دارم بخوانم و خواننده بشوم

موسیقی پارس- فرید توفیقی: مسعود جهانی پس از «از عشق»، مجددا یکی از عوامل موثر در آلبوم جدید حمید عسکری خواهد این تنظیم کننده تاکنون با هنرمندانی نظیر یاسر داوودیان، رضا شیری، حمید عسکری، آرمین زارعی، امیرحسین مقصودلو نیز همکاری کرده است.   وی برای اولین بار در موسیقی پارس، خبر از خوانندگی خود در سال نود و پنج را داد. جهانی قصد دارد خوانندگی را به طور جدی دنبال کند. با مسعود جهانی از حضورش در آلبوم های جدید حمید عسکری، یاسر داوودیان، رضا شیری و مجموعه شخصی اش صحبت کرده ایم که در ادامه می خوانید.

 

 

از فعالیت های اخیرتان پیدا است که به کار مداحی علاقه مند هستید.  در این عرصه برای چه کسانی تنظیم می کنید؟ در آینده هم تنظیم در این عرصه ادامه خواهد داشت یا خیر؟

به طور کلی من کار های ارزشی را دوست دارم.  همکاری های خوبی را با آقای بهمنی داشته ایم و از همکاری هایمان بسیار راضی هستیم. یک سری کار های ارزشی هم با حامد زمانی انجام داده بودم. من همیشه در این عرصه کار خواهم کرد.

 

 

یکی از موثر ترین نام هایی که در آخرین آلبوم حمید عسکری به گوش مخاطبین رسید، مسعود جهانی بود. همکاری شما با حمید عسکری همچنان ادامه دارد؟ در آلبوم جدید این خواننده حضور دارید؟

بله. در آلبوم جدید حمید عسکری حضور دارم. همکاری من با این خواننده با گذشته فرق دارد و در این مجموعه دست من باز تر است و راحت تر می توانم کار کنم به دلیل اینکه اجازه خیلی کار ها را به من داده اند که انعطاف پذیری بیشتری در این آلبوم خواهم داشت.

 

 

در مورد همکاری خودتان با یاسر داوودیان کمی توضیح دهید.  در آلبوم جدید این خواننده چند قطعه تنظیم کرده اید؟ از مراحل کار ها راضی هستید؟

با یاسر داوودیان در گذشته هم همکاری کرده بودم، در این آلبوم دو الی سه قطعه را تنظیم کرده ام, کار کردن با یاسر داوودیان همیشه لذتبخش است و من دوستش دارم.

 

 

خبری که در خیلی از رسانه ها منتشر شد، همکاری آرمین زارعی و یاسر بختیاری بود.  شما به عنوان دوست نزدیک و تنظیم کننده آثار آرمین زارعی این خبر را تایید می کنید؟

طی گفت و گویی که با خود آرمین هم داشتم این احتمال وجود دارد. نمی توان قطعی توضیح داد اما این امکان وجود دارد که اگر این اتفاق رخ بدهد یک اتفاق بسیار خوبی است که در رپ فارسی ما چندین سال است که از این اتفاق ها رخ نداده است.

 

 

در آثار جدید آرمین زارعی حضور دارید؟ قطعه جدید در راه است؟

با آرمین زارعی برنامه های متعددی را در پیش خواهیم داشت که در حال حاضر نباید توضیح بدهیم. در مورد تک قطعه باید بگویم که یک قطعه جدید به زودی منتشر می شود که زمان انتشار آن را به طور دقیق مطلع نیستم. احتمال دارد نزدیک به ایام عید و یا تا یک ماه دیگر منتشر شود. در حال حاضر آرمین قطعه های بسیار خوبی را در راه دارد که به زودی منتشر خواهند شد.

 

 

نظرتان در مورد امیر حسین مقصودلو چیست؟ شما طی این سال ها همکاری های موفقی را در کنار هم پشت سر گذاشته اید. آیا باز هم همکاری می کنید؟

امیر حسین دوست عزیزم هست و من همیشه دوستش دارم. تا الان هم کار های خیلی خوب و خاصی را در کنار هم انجام داده ایم.  من به خودش، شخصیتش و خصوصا به صدای این خواننده بسیار علاقه مند هستم. هم خودش و هم هوادارانش را دوست دارم و برای آن ها احترام قائل هستم. اگر خدا قسمت کند چرا که نه؟ بله حتما همکاری می کنم.

 

 

در گفت و گوهای قبل، از طریق رسانه موسیقی پارس عنوان کردید که مجموعه جدیدتان در راه است و توضیح داده اید که این آلبوم بی کلام می باشد. این آلبوم به کجا رسید؟ آیا همچنان پایدار است؟

بله پایدار است. برنامه های بسیاری دارم که زمان زیادی صرف آن ها کرده ام. یکی از این برنامه ها آلبوم خیلی خاص و فوق العاده رضا شیری است و به شخصه می توانم بگویم که در موسیقی پاپ ما یک اتفاق خاص رخ می دهد. بر روی این آلبوم خیلی زحمت می کشیم. آلبومی که قولش را داده بودم به همین دلیل دچار تاخیر شده است و همچنان کار می کنم. اولین ترک این آلبوم را به احتمال زیاد با میلاد علامی انجام می دهیم که به زودی منتشر می شود.

 

 

از آلبوم رضا شیری هم خبر دادید. این آلبوم تا چه مراحلی پیش رفته است؟ عنوان برای این مجموعه در نظر گرفته اید؟

رضا شیری بعد از یک الی دو سالی که سکوت کرده است منتظر صدور مجوز است. انتخاب شعر و ملودی صورت گرفته و  تنظیم ویدیو هایش انجام شده است و باقی امور در راه تکمیل شدن است. این موضوع بسیار کار مشکل و سختی است. رضا بهترین دوست و برادر من است و آلبوم او انگار آلبوم خود من است و روی این آلبوم بسیار حساس هستم و کار می کنم.

 

 

می توانید پیش بینی کنید که چه زمانی این آلبوم به دست مخاطبین می رسد؟

من خیلی امیدوار هستم که این کار در سال جدید صورت بگیرد. دقیق نمی دانم اما امیدوار هستم که در سال نود و پنج این آلبوم به مرحله انتشار برسد.

 

 

آلبوم بی کلام خودتان چطور؟

آلبوم خودم هم بی کلام است و از نظر مجوز مشکلی ندارد. در آلبوم خودم به دلیل اینکه یک سری نوازندگان داخلی و خارجی که صحبتش شده است همکاری داریم که هماهنگی این ها در کنار هم مشکل و بسیار سخت است در واقع یک موسیقی معمولی نیست. یکی از قطعاتی که بر روی آن کار می کنیم اثر «مرد پاییزی» یاسر سلک (بینام) می باشد. تنظیم این اثر را من انجام می دهم.

 

 

برنامه آینده شما چیست؟

این خبر هایی را که در سوالات قبل توضیح دادم قطعا رخ می دهد و اما در سال جدید قصد دارم بخوانم و خواننده بشوم. چند پیشنهاد بازیگری هم داشته ام.

 

 

 

منبع: اختصاصی موسیقی پارس