اخبار داغ :

نشست خبری و جشن امضای آلبوم «خاطره‌ها» برگزار شد

موسیقی پارس: نشست خبری و جشن امضای آلبوم «خاطره‌ها» با صدای نریمان خواننده اثر، ساعت 14 الی 15:30 با حضور خبرنگاران و هنرمندان ر ساعت سه بعد از ظهر پنچ شنبه 24 دی ماه در طبقه هفتم مجموعه پردیس «چارسو» برگزارشد. برگزار شد .

در این نشست که افراد مختلفی همچون حمید عسگری، ماه چهره خلیلی، احسان حق شناس، ناصر زینعلی، بهروز علیاری، هومن سزاوار، مهدی مدرس و عارف محمدی حضور داشتند «نریمان» به سوالات خبرنگاران در مورد سال ها دوری از موسیقی پاسخ داد.

نریمان در خصوص حضور در برنامه های تلویزیونی گفت: «هفته­ گذشته میهمان برنامه  خوشا شیراز و شبکه «شما» بودم ، دیشب هم برنامه را برای شبکه نسیم ضبط کردیم که به زودی پخش خواهد شد

او در خصوص ممنوع الکاری و بیماری اش که باعث دوری از موسیقی بود نیز گفت: «آلبوم من تابستان 86 پخش شد که با اقبال خوبی روبرو شد که دیگر تکرار نمی­ شود چون فرمول خرید آلبوم  تغییر کرده است. من تنها به دلیل داشتن ویدئو کلیپ هایی که از شبکه های مجاز آن زمان پخش می شد هشت سال از موسیقی رسمی کشور دور بودم ، ویدئو کلیپ های من را پخش کرده بوند و متاسفانه این اتفاقات رخ داده بود. فکر می­کنم من و چند تن از دوستان به دلیل آن که در آن زمان جزو پر کارترین آدمهای آن روزها بودیم باید بیشتر از همه تاوان می­دادیم. البته در این هشت سال دو آلبوم «حیف من» و «سلام» را در فضای مجازی منتشر کردم. در مورد بیماری ترجیح می دهم خیلی صحبت نکنم چون خیلی ها این روزها از بیماری خودشان و عزیزانشان پلکانی از ترحم می ­سازند، همین را می گویم که حال خوبی  نداشتم، البته کوچک هم نبود و یکی دو سال سختی را پشت سر گذاشتم. اما برای تمام کسانی که نگران حال من هستند می­گویم که درحال حاضر در صحت و سلامت کامل بسر می­ برم»

او همچنین در مورد برگزاری کنسرت گفت: «برنامه ما این بود که قبل از عید بتوانیم سالن میلاد را بگیریم ولی این اتفاق رخ نداد و علت آن نداشتن جای خالی این سالن بود. هم اکنون دوستان در تلاش  هستند در اردیبهشت و فروردین سالن را برای کنسرت رزور کنند. تور برنامه شمال را خواهیم داشت در مورد تور قشم و کیش هم صحبت هایی شد، قطعا بعد از تهران برای تور کل ایران برنامه داریم و بیش از  یازدده شهر هستند. چند تور خارج از کشور خواهیم داشت که صحبتش شده است و  منتظریم هماهنگی های لازم با ارشاد انجام شود.

در ادامه عکس های «سینا شاه محمدی» از این کنسرت را مشاهده می کنید:

منبع: اختصاصی موسیقی پارس