اخبار داغ :

سروش: من لس آنجلسی نبوده و نیستم!

موسیقی پارس – هاتف حسینی: سروش خواننده مطرح دهه هشتاد شمسی که سال‌هاست سکوت اختیار کرده است، نسبت به عدم حذف آثارش از سایت‌های غیر مجاز اعتراض خود را بیان کرد.

 

پس از ابلاغیه وزارت ارشاد به تمام خواننده‌های مجاز مبنی بر عدم همکاری با سایت‌های غیر مجاز، بسیاری از خواننده‌های پاپ با انتشار نامه رسمی و گفتگو با «موسیقی پارس» اعتراض خود را به صورت رسمی بیان کردند. سروش از خواننده های مطرح دهه هشتاد نیز که فعالیت خود را در امارات ادامه می داد، چند سالی است به ایران بازگشته و پس از سکوتی طولانی، برای اولین بار در گفتگویی کوتاه با «موسیقی پارس» از دلایل سکوت چند ساله‌اش می گوید.

 

وی در ابتدا دلیل بازگشت به ایران را فعالیت به صورت رسمی بیان می کند: من فعالیت موسیقی ام را در امارات پی گرفته بودم و پس از انتشار دو آلبوم، به این نتیجه رسیدم در ایران خیلی بهتر می توانم ادامه دهم و همین باعث شد حدود 5 سال پیش به کشور برگردم.

 

سروش در ادامه تشریح کرد: از همان 5 سال پیش که تصمیم گرفتم برای همیشه به ایران بازگردم، کارهای ابتدایی برای دریافت مجوز را انجام دادم. تمام کارها به خوبی پیش می رفت تا اینکه متوجه شدم سایتی به اسم رادیو جوان در آن سالها که من کار می کردم، آلبوم و دیگر قطعات را بدون اجازه بنده روی سایت قرار داده اند. چندین بار با مدیران این سایت وارد گفتگو شدم و از آنها خواستم که کارهایم را حذف کنند ولی این اتفاق انجام نشد. با توجه به اینکه ما از ایران این قضیه را پیگیری می کنیم خیلی سخت می شود به نتیجه رسید.

 

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا برخی او را خواننده لس آنجلسی می دانند نیز گفت: برای من جای سوال دارد که چرا برخی فکر می کنند من خواننده لس آنجلسی هستم، من همیشه طی این سالها دبی زندگی کرده ام و حتی یک سفر تفریحی هم به لس آنجلس نداشته ام!

 

وی همچنین در پایان از انتشار آلبوم خود در سال 95 خبر داد و گفت: با توجه به اینکه محتوای کارهای پیشین‌ام مشکلی نداشته و تمام اصول اخلاقی در آن‌ها رعایت شده بود، فکر می‌کنم مشکل خاصی برای ادامه کار در ایران نداشته باشم و در صورت صدور مجوز در سال آتی آلبومی منتشر خواهم کرد.

 

IMG-20160116-WA0003

 

منبع: اختصاصی سایت موسیقی پارس

    دیدگاه های شما

  1. مانی راد گفت:

    سلام . به حال موسیقی این کشور باید گریست با این سیاست های چندگانه ….اردلان هوشمند باید مجوز بگیره که کلیپهای آنچنانی دارد و در سایت رادیو جوان هم آنطور حمایت میشد اما جوان هایی هستند که پاک و خوش صدا هستند و در گیر تعهد به دفتر موسیقی بخاطر اینکه کارشان فقط در رادیو جوان بوده و تازه آن هم به این شکل که پولی به یک مدیر پخش دادند و مدیر پخش آن کار را به رادیو داده یعنی خواننده ی بیچاره عملا هیچ کاره بوده در پخش…………..این آقای سروش هم واقعا کلیپ آنچنانی نداشته ………….. خواهشا تاید کن موسیقی پارس

  2. محمد گفت:

    با سلام خدمت تمامی کارکنان سایت موسیقی پارس با عرض معذرت در پستهای بعدی میشه اطلاعاتی در مورد البوم جدید اقای سروش و همچنین در مورد همکارانی که در این البوم حضور خواهند داشت سوالاتی رو مطرح کنید