اخبار داغ :

تور کنسرت های بهنام صفوی آغاز شد

موسیقی پارس: بهنام صفوی خالق آلبوم های عشق من باش، آرامش و فوق العاده که در هفده مهر سال جاری در برج میلاد تهران در مقابل هوادارانش قرار گرفت، بار دیگر در شهر ساری به اجرای برنامه پرداخت.
این اجرا به همت موسسه فرهنگی هنری آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده مورخ هشت بهمن ماه در سینما سپهر ساری برگزار شد و با استقبال هواداران مرد فوق العاده رو به روشد.
صفوی اجرای پر انرژی و با شکوه خود را با اهنگ محبوب و پرطرفدار” فوق العاده ” آغاز کرد و پس از آن به اجرای قطعات تمنا، حیف، فوق العاده، خدا، عشق بی نظیر، آرامش، ای جان، بی تو امشب، فرصت کمه، بگو آره، دلتنگتم، چند بار عاشق شدی، دست خودم نیست و آشتی پرداخت.
شایان ذکر است اجرای بینظیر قطعه معروف “عشق من باش” با استقبال ویژه ای از حضار مواجه شد که صفوی را به اجرای مجدد این قطعه سوق داد.
همچنین اعضای ارکستر متشکل از دانیال طهماسبی( گیتار آکوستیک)- مرسل وطنی( کلارینت و ساکسفون)-طارق طریقت(پرکاشن)-امیرعلی ماسوریان(گیتار باس)-امیرحسین سالم(کیبورد)-عرفان پاشا(ویلن)-مازیار عالمی(درامز) و نریمان معصوم آبادی(گیتار الکتریک و اسپانیش) صفوی را در برگزاری هرچه بهتر این مراسم یاری کردند.
بهنام صفوی که هوادارانش لقب ” سلطان آرامش ” به او داده اند، مشغول تولید و جمع آوری آلبوم جدید خود است و تا چندی دیگر آن را با نام “معجزه” روانه بازار موسیقی خواهد کرد.
همچنین تور کنسرت های وی از ساری آغاز شده و در شهرهای اصفهان، شیراز، کیش، کرج و … نیزبه اجرای برنامه خواهد پرداخت.