اخبار داغ :

خسارت جشنواره را می‌پردازم/ فشار سیاسی کنسرت من را لغو نکرد!

موسیقی پارس – مهدی خان محمدی: ظهر امروز نشست خبری لغو کنسرت «کاوه یغمایی» باحضور وی، «میثم یوسفی» ترانه سرا، «حسین سروی» مسئول هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر و «رضا کریمی تبار» مدیر برنامه های کاوه یغمایی در تالار وحدت برگزار شد.

«کاوه یغمایی» در ابتدای نشست گفت: مسئله لغو کنسرت من در جشنواره موسیقی فجر را نباید به گردن یکی از بافت‌های صنعت موسیقی بیندازیم. من به ‌تنهایی تمام مسئولیت‌های لغو این اجرا را می‌پذیرم و حاضر هستم هرگونه خسارتی را جبران کنم.

وی افزود: مجموعه‌ای از عوامل فنی و دیگر مسائل مربوطه در حوزه موسیقی از وضعیت سالن‌ها، گروه و تبلیغات و دیگر موارد این‌چنینی باعث پیش آمدن این اتفاق شد. همین جا جا دارد که اعلام کنم بنده هر خسارتی هم که لازم باشد را قطعاً قبول می‌کنم. قطعاً هزینه‌های زیادی انجام شده و وظیفه بنده است که این خسارات را جبران کنم.

این آهنگساز و نوازنده گیتار الکتریک ادامه داد: امیدوارم در آینده بتوانم با آلبوم جدید و قطعات جدید از خجالت تک‌تک کسانی که از من حمایت کرده‌اند دربیایم. تابه‌حال نشده بود کنسرت خودم را، خودم لغو کنم و به همین خاطر از مردم امروز عذرخواهی می‌کنم.
این خواننده در ادامه در خصوص وضعیت آلبوم جدیدش نیز گفت: حدود یک سال و نیم است که کار بر روی این آلبوم انجام می‌شود و امیدوارم هرچه زودتر در ایران پخش شود.

«حسین سروی» مسئول هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر، درباره عودت بلیت‌های خریداری‌شده اجرای کنسرت «کاوه یغمایی» و «شجاعت‌ حسین‌خان» نیز گفت: تمام افرادی که از طریق سایت 84200 بلیت‌های کنسرت «کاوه یغمایی» را خریداری کردند،‌ طی روزهای آینده پیامکی دریافت می‌کنند و نهایتاً ظرف یک هفته تمامی مبالغ به خریداران بلیت‌ها عودت داده می‌شود. همچنین کسانی که اقدام به خرید بلیت اجرای «شجاعت حسین‌خان» کرده بودند، نیز به همین شکل انجام شده و اطلاع‌رسانی درباره عودت مبلغ بلیت‌ها به خریداران از طریق سامانه «میرسی» انجام خواهد شد.

IMG_9400

منبع: موسیقی پارس