اخبار داغ :

محمد علیزاده: آهنگ‌های من را تنها گوش کنید!

موسیقی پارس: علاقمندان به موسیقی پاپ در چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر به کنسرت محمد علیزاده خواننده پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رفتند.

کنسرت محمد علیزاده که طبق معمول همه مراسم ها با نیم ساعت تاخیر آغاز شد از ابتدای برنامه یعنی قبل از ورود گروه به صحنه تا پایان با تشویق و هیجان مردم همراه بود به طوری که محمد علیزاده گفت: معمولا کنسرت برگزار می شود تا یک گروه موسیقی برای مردم شب خاطره‌انگیزی بسازند اما امشب با وجود شما برای من خاطره‌ساز شد.

علیزاده که با قطعه «خیلی برام عزیزه خاطرت» روی صحنه آمد بعد از پایان ترانه ضمن خوشامد به حاضران، مهمانان و اصحاب رسانه گفت: خدا را شکر می کنم که هرچه محبت از مردم می بینم کار اوست. سه سال پیش اولین بار فعالیتم را از جشنواره موسیقی فجر آغاز کردم و امشب هم بعد از ۳ سال هنوز همان حس و حال را دارم.

قطعات «هواتو کردم»، «احساس»، «زخم» و «کجا میری» دیگر ترانه هایی بود که روی صحنه خوانده شد و علیزاده بعد از خوانش این قطعه ها گفت: همه خوبی های دنیا را از پدر و مادران مان یاد گرفتیم. پدرم همیشه می گفت اگر کسی مغرورانه رفتار کرد و حتی جواب سلامت را نداد ناراحت نشو چون آنها چیز دیگری ندارند که به آن افتخار کنند.

«فکرشم نکن» و «حس آرامش» دیگر قطعاتی بودند که حین اجرا علیزاده بیشتر مورد تشویق طرفدارانش قرار گرفت. این خواننده بعد از اجرای ترانه های «خیلی خوشحالم»، «شهر باران » و «همینه که هست» یکی از جدیدترین قطعات خود را برای اولین بار با نام «خدا نگهدار عزیزم» روی صحنه اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت و بیان کرد که بعد از پایان برنامه های کنسرت در تدارک آلبومی تازه از عاشقانه هاست.

علیزاده همچنین سازها و نوازنده های گروه خود را اینگونه معرفی کرد: عظیم روحانی نوازنده گیتار کلاسیک، محمد شعبانی پرکاشن، علیرضا شهباری نوازنده گیتار الکتریک، علی پورنگهبان نوازنده گیتار باس، بهمن میرزا زاده نوازنده بوزوکی، ایمان ذاکری درامز، اشکان موسوی نوازنده ویولن، سعید عباسی نوازنده کیبورد، اشکان صدیق آذر نوازنده سینتی سایزر، امیرحسین اویسی نوازنده پیانو و کیبورد.

بهزاد ابطحی از مهمانان ویژه این کنسرت بود و بعد از معرفی او علیزاده «برگرد»، «بی حوصله» و «عاشقتم یه جور خاص» را اجرا کرد و با ترانه های «کجا میری» و «جز تو» مردم را بدرقه کرد.

منبع گزارش متنی: مهر