اخبار داغ :

جاده رویاهای با هیجان و احترام از جشنواره گذشت!

موسیقی پارس: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در روز سه شنبه 27 بهمن ماه، طی دو سانس میزبان «سیروان خسروی» و طرفداران او بود و این در حالی است که این خواننده‌ی موسیقی پاپ از خبرنگاران و عکاسانِ حاضر در سالن تشکر کرد و با اجرای قطعات خاطره‌انگیزش مخاطبانش را به شوق آورد.

به گزارش روابط عمومی سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر، سانس اول کنسرت «سیروان» در حالی اجرا شد که در ابتدا گروه نوازندگان سیروان به اجرای موسیقی پرداختند که در همان لحظه، «سیروان خسروی» روی صحنه آمد تا بلافاصله قطعه خاطره انگیز «تو خیال کردی بری» را بخواند. این قطعه از اولین آثار منتشر شده توسط سیروان است. پس از خواندن اثر ابتدایی، سیروان حضور میهمانان خود را گرامی داشت و سعی کرد با گفتن جملاتی مهیج، سالن را به وجد بیاورد. دومین قطعه ای که خوانده شد، اثر شاد و ریتمیک «آره» بود. در نسخه استودیویی این قطعه، سیروان و زانیار با یکدیگر همخوانی کرده‌اند در حالی که سیروان این آهنگ را در کنسرت‌هایش به تنهایی اجرا می‌‌کند.

اثر «من عاشقت شدم» که چند سال پیش به عنوان تیتراژ سریال ساختمان پزشکان منتشر شده بود و پس از آن قطعه «عاشقتم»، آثار دیگری بودند که توسط سیروان خوانده شد. پس از آن، قطعه «کجایی تو» در حالی توسط سیروان خوانده شد که ویدئوی آن به صورت همزمان بر روی مانیتور سالن نقش بسته بود. بارون پاییزی، بی قرار، اگه تو مال من نیستی، به همین زودی و «بازم بتاب» دیگر آثاری بودند که به ترتیب پس از قطعه «کجایی تو» سیروان آنها را خواند و در این بین انرژی فوق العاده طرفداران سیروان برای همخوانی با او کاملا هماهنگ بود.

در ادامه سیروان قطعه معروف و محبوب خود با نام «نه نرو» را در میان تشویق های بی‌امان هوادارانش اجرا کرد. با به پایان رسیدن اجرای این قطعه، سیروان از حاضرین در سالن میلاد پرسید که شخصی در سالن وجود دارد که برای اولین بار به کنسرت من می آید؟ با این سوال سیروان، عده ای از افراد حاضر در سالن دستهای خود را بالا بردند. سپس سیروان گفت: «جالب است. من سرما خورده ام. به همین خاطر صدایم خش دارد و این مسئله اعصابم را به هم ریخته است. این را برای کسانی که اولین بارشان است به کنسرت من آمده اند می گویم.» پس از آن خسروی از صدابردار برنامه تشکر کرد و به اجرای قطعه “دوست دارم” پرداخت.

بعد ازخواندن اثر «دوست دارم»، سیروان خسروی اعضای گروه خود را معرفی کرد که با اعلام نام هر یک از اعضای گروه، سالن میلاد با تشویق حضار همراه می‌شد. اعضای گروه سیروان را برای اجرای این کنسرت، امیر دانایی (گیتار التریک)، نریمان نائمی (ساکسیفون)، مجید پروریان (گیتار باس)، علیرضا ثنایی (گیتار آکوستیک)، یاشا حکمی (کیبورد) وعلی طاهایی (درامز) تشکیل می دادند. بعد از معرفی اعضای ارکستر، به ترتیب دو قطعه «یه روز میای» و «خاطرات تو» خوانده شدند. اجرای اثر «خاطرات تو» با پخش نماهنگ آن بر روی مانیتور همراه بود و هواداران سیروان نیز با هیجانی وصف نشدنی این قطعه را به همراه خواننده محبوبشان می خواندند.

«دلم گرفته» نام اثر دیگری بود که سیروان آن را خواند و پس از اجرای آن، از خبرنگاران و عکاس های حاضر در سالن میلاد تشکر کرد. اما آخرین اثری که در کنسرت سه شنبه شب سیروان اجرا شد، قطعه محبوب او با نام «دوست دارم زندگی رو» بود. با اجرای این قطعه، هواداران سیروان که می دانستند این اثر آخرین آهنگ کنسرت خواهد بود، سنگ تمام گذاشتند و با صدای بلند آن را همراه با سیروان خواندند تا با پایان این قطعه، پایانی باشکوه برای این کنسرت پر شور و دیدنی باشد.

 

در ادامه گزارش تصویری مفصل «مونا ملکی» و «امیر فرزانه» از این کنسرت را شاهد باشید:

 

 

منبع: موسیقی پارس