اخبار داغ :

بعد از 20 سال فعالیت در موسیقی احساس مسئولیت کردم/ 5 نفر اول مورد حمایت قرار خواهند گرفت

موسیقی پارس: حامی درباره‌ی انگیزه‌اش از برگزاری مسترکلاس، اظهار کرد: من 20 سال است که در حوزه‌ی موسیقی فعالیت می‌کنم و احساس مسؤولیت کردم که در این زمینه کاری انجام دهم. پنج سال سکوت کردم و در این مدت، خودم را ساختم و در واقع دوست داشتم کارهای باکیفیت انجام دهم.

او ادامه داد: در خودم دیدم که می‌توانم چنین کلاس‌هایی را برگزار کنم و حالا به پختگی لازم در این زمینه رسیده‌ام. من خودم را نه استاد آواز، بلکه شخصی می‌دانم که می‌تواند تجربیاتی را که در سال‌های اخیر به‌دست آورده است به دیگران منتقل کند.

وی افزود: افراد زیادی بودند که پیش از این، علاقه داشتند با من کلاس‌هایی داشته باشند، من هم تصمیم گرفتم یک مسترکلاس یک روزه در تالار رودکی برگزار کنم. گنجایش این سالن 200 نفر است، اما به‌دلیل محدودیت زمانی، 100 نفر را مورد بررسی و آموزش قرار خواهیم داد.

او با بیان این‌که او مخاطبان خاص خودش را دارد و شاید عوام کمتر او را بشناسند، گفت:‌ شاید دلیل این طرز فکر، این است که من خودم را دست کم می‌گیرم.

حامی درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری مسترکلاسش، توضیح داد: رضا تاج‌بخش به‌صورت افتخاری در کنار من قرار خواهد گرفت و با ساز پیانو، شرکت‌کنندگان را همراهی خواهد کرد. در واقع، هر قطعه‌ای را که شرکت‌کننده آن را انتخاب کند، تاج‌بخش آن را می‌نوازد.

این خواننده درباره‌ی نحوه‌ی ثبت نام نیز گفت: قرار است برای ثبت نام در این کلاس، از یکی از سایت‌های بلیت‌فروشی کمک بگیریم و متقاضیان بتوانند از آن طریق ثبت نام کنند. اگر استقبال از این کلاس بیش از 100 نفر باشد، قطعا چندماه بعد، کلاس دیگری را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: سال‌هاست که از طریق شبکه‌های مختلف تلویزیونی می‌بینم افراد وقتی در این‌گونه مسابقات حاضر می‌شوند، قطعات بسیار سخت من را برای خواندن انتخاب می‌کنند، قطعاتی که تکنیک‌های دشواری دارند. این یعنی پتانسیل برای برگزاری این کلاس‌ها وجود دارد.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا مسترکلاس صرفا برای افراد پیشرفته است و این کلاس قرار است چه طیفی را پوشش دهد؟ توضیح داد: 100 نفری که از این طریق ثبت نام می‌کنند، باید کیفیت لازم را داشته باشند. اگر ببینم 100 نفر اول هنوز صدای‌شان به مرز پختگی نرسیده و از نظر کیفیت، پایین هستند، حذف خواهند شد و ثبت نام دوباره انجام می‌شود تا افرادی که توانایی لازم را دارند، در این کلاس شرکت کنند.

این خواننده پاپ بیان کرد: در این کلاس، تکنیک‌هایی را به خواننده آموزش می‌دهیم که به پیشرفت او کمک کند. هدف ما در این کلاس، آموزش دادن است. قطعه‌ای را که شرکت‌کننده می‌خواند، گوش می‌کنم و نکات لازم را به او گوشزد خواهم کرد.

این هنرمند اظهار کرد: در نهایت، پنج نفر اول را انتخاب می‌کنیم و با آن‌ها همکاری خواهیم کرد، به‌طوری که یک قطعه برای آن‌ها به‌صورت رایگان تنظیم می‌شود و بابک صحرایی هم شعر آن قطعه را خواهد سرود. با شرکتی هم وارد مذاکره شده‌ام. قطعا در آینده، با این هنرمندان بااستعداد ارتباط خواهم داشت. البته از آنجا که خودم حوصله‌ی آموزش مستقیم را ندارم، قطعا آن‌ها را با استادان خوب آواز آشنا خواهم کرد و خودم کنارشان قرار می‌گیرم.

حامی درباره آلبوم جدیدش نیز توضیح داد: چهار سال پیش در نظر داشتم که یک آلبوم الکترونیک منتشر کنم. اکنون این اتفاق در حال رخ دادن است. ترجیح می‌دهم کارهای جدیدی انجام دهم. در این اثر با رضا تاج‌بخش و داریوش صالح‌پور همکاری کرده‌ام. برای شروع نیز قطعه‌ای را به نام «زمستون» تنظیم کرده‌ام.

او اضافه کرد: اگر استقبال از این قطعه الکترونیک خوب باشد، قطعا آلبوم بعدی‌ام بیشتر شامل همین قطعات الکترونیک خواهد بود و اگر مخاطبانم تمایلی به این کارها نداشته باشند، نظرم عوض می‌شود.

این مسترکلاس یک‌روزه 14 اسفندماه در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

 

 

منبع گزارش متنی: ایسنا