اخبار داغ :

احمد امین پور: من و فرزاد تعهد کاری و رابطه دوستی داریم

احمد امین پور

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: احمد امین پور یکی از نوازندگان مطرح ساز پرکاشن می باشد که در گروه «شوک» و در کنار «فرزاد فرزین» خواننده محبوب پاپ، به هنرنمایی می پردازد. امین پور فعالیت هنری خود را از سال 1383 با «محمد اصفهانی» آغاز کرد. او از سال 1388 تا به امروز در کنار «فرزاد فرزین» به نوازندگی خود ادامه داده است.
با این نوازنده که رکورد بیشترین اجرای کنسرت، با یک خواننده را داشته است؛ گفت و گوی کوتاهی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.
«احمد امین پور» در پاسخ به این سوال که تا کنون با کدام خوانندگان همکاری داشته است، از هنرمندان سرشناسی همچون حمید خندان، محمد اصفهانی، مهدی مقدم، مهدی مدرس، ناصر عبداللهی و فرزاد فرزین نام برد.
در ادامه، این نوازنده ی خوش ذوق و با استعداد در خصوص علاقه خود به ساز های کوبه ای اظهار داشت که از همان دوران کودکی به این نوع ساز علاقه بسیاری داشته و نوازندگی آن را ادامه داده است.
وی همچنین از دیگر ساز های مورد علاقه خود به درام اشاره کرد و گفت: «گاهی هم درام می زنم.»
«احمد امین پور» که به همراه گروه «شوک»، فرزاد فرزین را در چندین کنسرت خارج از کشور همراهی کرده است، در خصوص این اجراها چنین بیان کرد: «فضای این کنسرت ها با هم متفاوت است، با وجود این که با استقبال بسیار خوبی در کنسرت های خارج از کشور رو به رو هستیم، اما شور و هیجانی که در کنسرت های داخلی وجود دارد، در خارج از کشور نیست.»
نوازنده چیره دست پرکاشن، احمد امین پور راجع به حضور در گروه «شوک» و همکاری با «فرزاد فرزین» چنین بیان داشت: «در ابتدا پیشنهادی برای همکاری داشتم، اما پیش از آن، با آقای فرزین در ارتباط بودم؛ شرایط همکاری برای من و همچنین آقای فرزین راضی کننده بود، ما تعهد کاری و دوستی داشتیم.»
امین پور در پایان نیز از برنامه های کنسرت و تازه ترین فعالیت های «فرزاد فرزین» سخن گفت.
به گفته وی، علاوه بر کنسرت های خارج از کشور، پس از پایان ماه صفر در تهران و شهر های اطراف و نیز مجدد در شهر رشت، کنسرت فرزاد فرزین برگزار خواهد شد. همچنین تازه ترین اثر «فرزاد فرزین» پس از ایام ماه صفر منتشر می گردد.