اخبار داغ :

طراحی ایده تیزر به هیراد ارتباطی ندارد/تیزر کنسرت را از پیج رسمی حذف نمودیم

موسسه آوای نو

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: حمید هیراد که طی مقطع زمانی متفاوت، حواشی گوناگونی را تجربه کرده است؛ این بار نیز پس از پخش تیزر کنسرت 11 آذر ماه خود در تهران، با انتقاد های بسیار زیادی رو به رو شده است که شرکت آوازی نو در خصوص این مسائل واکنش نشان داد.

موسسه آوای نو پیرو حاشیه ایجاد شده در خصوص تیزر کنسرت 11 آذر حمید هیراد در تهران و حساسیت های ایجاد شده در خصوص استفاده از ایده تیزر تبلیغاتی تور کنسرت های گروه کره ای اطلاعیه ای را منتشر کرده است که به این شرح می باشد:

تیزر مذکور جهت اطلاع رسانی کنسرت یازدهم آذر ماه آقای هیراد ساخته شده است و هیچ ارتباطی به قطعه خاتون ندارد و اساسا برای این قطعه کلیپی ساخته نشده و به اشتباه در اخبار کلیپ خاتون ذکر شده است.

این تیزر به سفارش این موسسه ساخته شده است و طراحی ایده آن هیچ ارتباطی به شخص آقای هیراد و موسسه ندارد و مسولیت کامل استفاده از این ایده بر عهده کارگردان پیمانکار تیزر می باشد.

در خصوص شباهت بخشی از تیزر یاد شده به تیزر گروه کره ای، کارگردان محترم این تیزر دلایل فنی و حرفه ای خود را در خصوص ایده آن در مصاحبه ای بیان نموده اند.

در پایان، جهت احترام به هیجانات و احساسات هواداران پرشور این گروه کره ای، پس از مطلع شدن و بررسی ماهیت این موضوع و حساسیت پدید آمده، تیزر مذکور را از درگاه های رسمی فضای مجازی این موسسه حذف نمودیم.