اخبار داغ :

عیوضی : تهیه کنندگان بیشتر به تیپ خواننده ها توجه می کنند تا سواد موسیقی

مصاحبه عیوضی

محمدرضا عیوضی در گفتگو با خبرگزاری ها با اشاره به تجربه خودش در بازیگری درباره حضور خواننده‌های کم سابقه و نوظهور در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی به عنوان حربه‌ای برای بیشتر دیده شدن گفت: این موضوع عجیبی نیست و در تمام دنیا مرسوم است. در سینمای هالیوود، هند و ترکیه این اتفاق می‌افتد. اما در سینمای ایران، تهیه کنندگان بخاطر بازگشت سرمایه به حضور خواننده‌ها در آثارشان اقبال نشان می‌دهند.

موسیقی بیمار داخلی

او ادامه داد: بیمار بودن موسیقی یک خواننده برای افراد هوشمندی که در نمایش خانگی سرمایه گذار هستند اهمیتی ندارد. برای سرمایه‌گذار‌ها پولساز بودن و خوش تیپ بودن و خوش اندام بودن این افراد مهم است. از این شرایط استفاده و در عرصه سینمای خانگی پولسازی می‌کنند.

اثری بدون فکر

وقتی شخصی بدون فکر به ماندگاری موسیقی‌اش حاضر است هر ترانه‌ای را بخواند، به فکر تجارت در موسیقی است. اسن فرد وقتی در سریال سازی هم وارد می‌شود به فکر تجارت است و نه ماندگاری. در سینما هم همینطور است. بازیگران تجاری‌ای هستند که فیلمشان برای هر آدم فقط یکبار قابل دیدن است. این خواننده‌ها به همان سرعت که آثارشان هیت (فراگیر) میشود به همان صورت هم فراموش می‌شوند.