اخبار داغ :

آخرین جزییات از تازه ترین فعالیت های فرزاد فرزین

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: فرزاد فرزین، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ، پس از پشت سر گذاشتن فعالیت های موسیقی در تابستان سال جاری، از جمله برگزاری چندین کنسرت در ایران و همچنین خارج از ایران، قصد دارد آثار جدیدی را آماده سازد و پس از ایام محرم و صفر منتشر کند؛ وی سعی دارد طی این دو ماهی که از هواداران اندکی دور است، همچون گذشته، کارهایی در خور شان آن ها بسازد تا بهترین خاطرات برای شان رقم بخورد.

خواننده قطعه محبوب « عاشقانه»، در حال تولید و آماده سازی دو_سه قطعه جدید است که پس از ایام محرم این آثار تقدیم هوارادان می شود و برای این قطعات جدید، موزیک ویدئو نیز ساخته خواهد شد.

گفتنی است سبک و فضای کارها با یکدیگر متفاوت بوده و فرزاد فرزین سعی بر این دارد تا قطعات، حال و هوای پاییزی داشته باشد و حتما انتشار یک کار با ریتم شاد نیز در برنامه های خود، قرار خواهد داد.

فرزاد فرزین همواره کنسرت های متفاوت و خاصی را برگزار می کند و با برنامه ریزی ویژه و گروهی کاربلد به اجرای روی صحنه می پردازد، پس از ایام محرم و صفر تور کنسرت های او نیز، مجدد آغاز خواهد شد.

فرزین بارها در حوزه سینمایی نیز فعالیت داشته است و در طول این مدت، تجربه زیادی در ایفای نقش به دست آورد، وی اگر چه در حال حاضر، خبری را به طور رسمی اعلام نکرد، اما به احتمال فراوان، به زودی خبر از حضور در یک پروژه تصویری خواهد داد.