اخبار داغ :

آلبوم جدید داماهی به زودی منتشر می شود

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: رضا کولغانی، خواننده ی گروه موسیقی داماهی، مشغول کار بر روی آلبوم جدید این گروه می باشد که در نهایت 13 قطعه آماده و برای میکس و مستر تحویل داده شده است. این آلبوم بعد از ماه های محرم و سفر منتشر خواهد شد و نام آن تا زمان انتشار اعلام نمی گردد. بلافاصله پس از انتشار آلبوم، تور کنسرت های داماهی در شهر های مختلف ایران برگزار می شود.

 اولین همکاری کولغانی با هومن سیدی، در فیلم سینمایی خشم و هیاهو بوده است که به عنوان خواننده و بازیگر در این پروژه حضور داشت و خوانندگی تیتراژ فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» دومین همکاری او با هومن سیدی به شمار می رود که این کار پس از هفت ماه مشورت با هومن سیدی، با ترانه ای از احسان گودرزی و آهنگ و تنظیم بامداد افشار ساخته شد. این خواننده به این علت که با کار روی این اثر برای اولین بار موسیقی الکترونیک را تجربه کرده، ساخت آن را بسیار لذت بخش می داند.

گفتنی است رضا کولغانی پیشنهاد هایی برای بازی در تئاتر و سینما نیز داشته است؛ یکی از این پیشنهاد ها، بازی در فیلم  سینمایی «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی بود که به دلیل کار روی آلبوم خود، این پیشنهاد را نپذیرفت.

به عقیده ی خواننده ی گروه داماهی هومن سیدی فردی موفق است که شناخت بسیار خوب و درستی نسبت به موسیقی دارد که از همکاری با او و تیمش رضایت دارد و این همکاری پیامد های خوبی برای او داشته است.

او پس از آخرین کار تئاتر خود به نام قربانگاه که سال گذشته به روی صحنه رفت، تمام فکر و ذهن خود را درگیر کار موسیقی کرد اما از این پس قرار است تا کار های جدیدی را نیز شروع کند.