اخبار داغ :

آلبوم «ماه من» از فرهاد فنائیان منتشر شد

فرهاد فنائیان

موسیقی پارس: فرهاد فنائیان خواننده و عضو انجمن آواز اصفهان پس از برگزاری سه کنسرت رسمی، آلبوم جدید خود را که ترکیبی از آثار جدید و قدیمی او می باشد، با عنوان «ماه من» و تحت مجوز موسسه «نوای مهر سپاهان» منتشر کرد.
قطعات آلبوم در استودیو پاپ توسط ناصر و میلاد فرهودی و آوا رکورد توسط شاهین منصوری انجام شد.
قطعه «دست من نیست نفسم از عطر تو کلافه می‌شه» که فنائیان پیش از سیاوش قمیشی منتشر کرد و با پیگیری دریافت که وی بدون اطلاع از این ماجرا ترانه را از ترانه‌سرا خریده است؛ نیز مجوز انتشار گرفت.
یغما گلرویی(نه نرو)، علیرضا رعیت پیشه(آسمون)، کوروش صمیعی(دست من نیست)، بهزاد سلطانیان(ماه من)، ایمان حقوقی (تقدیر)، حمید خلفبیگی(کاش، باور) و پژمان نظرزاد(جدایی) ترانه سرایی این آلبوم را بر عهده داشتند.
نیکان، میلاد بهشتی، فرهاد فنائیان، معین طاهری، حسام ناصحی و آرمان منشئی نیز تنظیم قطعات آلبوم را انجام داده اند و میکس و مستر قطعات را شاهین منصوری، نیکان، ارمان منشئی، حسام ناصحی عهده دار بودند.
مازیار ظهیرالدینی-کسری عارفان (ویولن)، کریم قربانی، مسیح مردیها (ویولنسل)، فیروزویسانلو، اردشیر فلاحيان، عادل موذن، فرهاد(گیتار) نیز به عنوان نوازنده در این اثر حضور داشتند و در بخش ملودی و آهنگ به غیر از خواننده آلبوم که تقریبا نیمی از قطعات را آهنگسازی کرده است، معین طاهری، نیکان، حمید خلفبیگی،حسام ناصحی برای خلق ملودی‌های این مجموعه حضور داشتند.