اخبار داغ :

اثر جدید هوروش بند به زودی منتشر می شود

کنسرت هوروش بند

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: هوروش بند، گروه محبوب و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان، فعالیت های جدیدی را آغاز کرده اند که از جمله این فعالیت ها می توان به برگزاری چندین کنسرت در شهرهای مختلف ایران و انتشار قطعه ای جدید اشاره کرد.

تور کنسرت های آذر ماه این گروه موسیقی از تاریخ اول آذر در شهر ملایر آغاز می شود. اجرای ملایر هوروش بند در سالن سینما فرهنگیان این شهر برگزار خواهد شد. پس از آن، در تاریخ 3 آذر این گروه موسیقی در آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس شهر زیبای کیش به روی صحنه خواهد رفت. روز 4 آذر ماه شهر دلیجان میزبان گروه موسیقی هوروش خواهد بود و اجرایی در سالن همای سعادت این شهر خواهند داشت. پس از اجرا در شهر دلیجان، کنسرت شهر قزوین هوروش بند در تاریخ 10 آذر در نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار خواهد شد و این گروه موسیقی با هواداران خود در شهر قزوین دیدار می کنند. فروش بلیت های این اجرا ها آغاز شده است و علاقمندان جهت تهیه ی بلیت برای حضور در کنسرت هوروش بند می توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

این گروه محبوب پاپ، پس از انتشار آخرین اثر خود با نام «مرا دیوانه کردی» با ترانه و ملودی مهدی دارابی و تنظیم مسعود جهانی، اکنون قطعه ی جدیدی را در دست انتشار دارد که به تازگی تیزر این اثر در فضای مجازی منتشر شده است. تک قطعه ی «عاشقم کردی» که ترانه و ملودی آن بر عهده حمیدفریزند می باشد و تنظیم آن را مسعود جهانی انجام داده است، به زودی در اختیار مخاطبان و هواداران قرار خواهد گرفت.