اخبار داغ :

ادامه کنسرت های نوروزی کاکوبند در شمال ایران

 

موسیقی پارس: کنسرت نوروزی «کاکوبند»، جمعه چهارم فروردین ماه در خانه دریا شهرستان محمودآباد، به همت شرکت آوای مها برگزار شد.
«کاکوبند» در این کنسرت گلچینی از قطعات محبوب خود را اجرا کرد که استقبال بسیار خوب هواداران و همخوانی آنها جالب توجه بود.
«کاکوبند» پس از اجرای نوروزی در نور و خانه دریا، در ادامه تور کنسرت های خود، هفتم فروردین در کیش و هشتم فروردین ماه در قشم به روی صحنه می رود و با مخاطبان خود دیدار می کند.

ضمن تشکر از شرکت «آوای مها » و عوامل برگزاری کنسرت شما را به دیدن گزارش تصویری این اجرا از قاب دوربین «الهام حسینی نژاد» دعوت می نماییم.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1354″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]