اخبار داغ :

امید حاجیلی با حضور در میان عزاداران حسینی نذر خود را ادا کرد

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: در ایام سوگواری محرم، اهالی موسیقی و خوانندگان نیز همچون سایر اقشار جامعه، با انجام نذر و اعمالی مشابه آن، ارادت خود را به اباعبدالله الحسین علیه السلام نشان می دهند. 

برخی از خوانندگان همچون امیرعباس گلاب و حامد همایون، طبق نذری هر ساله، در ایام محرم اثری را در خصوص واقعه عاشورا، تولید و منتشر می کنند. از جمله خوانندگانی که تاکنون برای ایام عزاداری قظعاتی را منتشر کرده اند، می توان به محسن یگانه، محسن چاوشی، محمد علیزاده، مسیح و آرش، بنیامین بهادری، مهدی یغمایی، حامد محضرنیا و…اشاره داشت.

در این میان بعضی خوانندگان نیز با حضور در هیات های مذهبی و عزاداری به نوحه خوانی هم می پردازند که امید حاجیلی، محمد علیزاده، امیرعباس گلاب، بهنام بانی، مسیح و آرش و رضا شیری از جمله آن ها هستند.

محرم امسال نیز در شب تاسوعا، امیدحاجیلی با حضور در میان مردم عزادار، به نوازندگی ساز و نوحه خوانی پرداخت و در این خصوص در صفحه مجازی خود نوشت: 

«هر كسي ته دلش يك اعتقاداتي داره … من هم يك نذري داشتم كه ديشب ( شب تاسوعا ) با ساز زدن و خوندن ادا كردم ، و اميدوارم همه اون عزيزاني هم كه معتقد هستن تو اين شب ها حاجت روا بشن …»