اخبار داغ :

امیرعباس گلاب و حامد همایون نذر خود را ادا کردند

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: امیرعباس گلاب و حامد همایون دو خواننده مطرح موسیقی پاپ، همچون سال گذشته با انتشار تازه ترین آثار خود در خصوص امام حسین علیه السلام، در ایام عزاداری نذرشان را ادا کردند.

قطعه «گهواره» با خوانندگی و آهنگسازی امیرعباس گلاب، ترانه سعید پاشازاده، تنظیم و میکس و مستریینگ مهدی سفیدگر منتشر شده است. امیرعباس گلاب سال گذشته نیز قطعه «هم نام» را منتشر کرده بود و در ظهر روز عاشورا در هیئت عزاداری منطقه غرب تهران دکلمه نمود که با سینه زنی و عزاداری مردم حاضر، همراه شد و از انتشار فیلم کوتاه  آن در فضای مجازی نیز استقبال خوبی صورت گرفته بود. ترانه سرای قطعه «هم نام»، سعید پاشازاده و تنظیم کننده آن یاسین ترکی بوده است.

حامد همایون نیز قطعه «معجزه» را برای عرض ارادت به اباعبدالله و طبق نذر هر ساله، منتشر کرد. وی آهنگسازی قطعه «گهواره» را خود بر عهده داشت که با ترانه سهیل حسینی و تنظیم سامان امامی همراه شد. وی پیش از این قطعه «ام المصائب» را در وصف بانوی صبر کربلا، زینب کبری سلام الله علیها با ترانه ای از سهیل حسینی و تنظیم سامان امامی منتشر کرده بود.

خوانندگان بسیاری در وصف امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا، به تولید آثار پرداخته اند که از میان آنها می توان به «خدای احساس»، «خجالت می کشم از تو»، «حلالم کن» با صدای محمد علیزاده، «دل خون» محسن چاوشی، «کربلا» محسن یگانه، «دیوونه کن» آرش و مسیح، «روز نهم» علیرضا طلیسچی و… اشاره داشت.