اخبار داغ :

انتشار آلبوم «کجا باید برم» به تاخیر افتاد

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: در حالی که پیش از این اعلام شده بود نخستین آلبوم رسمی «روزبه بمانی» در روز دوشنبه 23 مهرماه منتشر می شود، انتشار این اثر به تاخیر افتاد و در روز 24 مهر ماه به همت موسسه «آوای هنر» در بازار موسیقی کشور عرضه می گردد.
بمانی که سابقه همکاری با خوانندگانی همچون محمد علیزاده، محسن چاوشی، محسن یگانه، احسان خواجه امیری، محمد اصفهانی و… را در کارنامه دارد؛ با انتشار تک قطعات، مخاطبان زیادی را جذب موسیقی خود کرده است تا ثابت کند می تواند خواننده موفقی هم باشد.
او در ماه مبارک رمضان سال جاری، علاوه بر ترانه سرایی تیتراژهای برنامه ویژه ای همچون «ماه عسل»، خود خوانندگی تیتراژ یکی از برنامه های این ماه را بر عهده داشت و روزهای پرکاری را سپری کرد.
بمانی تاکنون آثاری چون «خرقه»، «من حافظم»، «خودم خواستم» و… را منتشر کرده است؛ اما اوج حضور او در قامت یک خواننده تمام عیار، در تیتراژ فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمد حسین مهدویان بود که بسیاری از دوست داران موسیقی را شگفت زده کرد.
«کجا باید برم» به قطعه ای پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است که دوست داران موسیقی و اهالی فضای مجازی، حداقل یک بار موزیک ویدیوی آن را با تصاویری از فیلم پر و صدای «لاتاری» شنیده اند و حال بسیار طبیعی به نظر می رسد که با این اقبال عمومی، بمانی نام «کجا باید برم» را برای نخستین آلبوم خود برگزیند.
وی برخلاف بسیاری از هنرمندان که قید انتشار آلبوم را زده اند و به انتشار تک قطعاتی در فضایی مجازی بسنده می کنند،به زودی اولین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی نماید.
آلبوم «کجا باید برم» با ترانه و آهنگسازی «روزبه بمانی»، شامل 13 قطعه است که برخی از قطعات، پیش از این در فضای مجازی منتشر شده است.

از جمله عوامل این آلبوم می توان به  آقایان سعید زمانی، هومن نامداری، معین راهبر، اشکان آبرون، مهرداد احمدزاده و شجاعت شفایی اشاره داشت.