اخبار داغ :

اولین کنسرت آنپلاگد پاپ توسط سیروان خسروی برگزار می شود

سیروان

موسیقی فارس – فرید توفیقی : سیروان خسروی در روز شنبه، بیست و هشتم شهریور ماه 1394 برای نخستین بار در ایران تحت حمایت کمپانی «اکس بلک» کنسرت آنپلاگد برگزار می کند.

 

شایان ذکر است سیروان خسروی نخستین خواننده پاپ کشورمان است که با پشتیبانی شرکت اکس بلک اولین کنسرت اکوستیک پاپ را در ایران برگزار می کند، کنسرتی که بدون دخالت افکت‌ها و آمپلی‌فایر و انواع سازهای الکترونیک اجرا شده و صداها مستقیماً از ساز خارج می‌شود، که این برنامه قطعا تجربه ای جدید برای مخاطبین این خواننده محسوب می شود.
به گزارش موسیقی پارس، «احسان حاجیان» مدیر برنامه های سیروان خسروی در مورد تفاوت این اجرا با سایر اجرا های دیگر این خواننده در تهران و شهرستان گفت:” اجرا آنپلاگد به معنای یک اجرا کاملا اکوستیک می باشد، هیچگونه ساز الکترونیکی در آن وجود ندارد، به عنوان مثال به جای ساز کیبورد، پیانو وجود دارد، ارکستر «زهی» و گروه «کر» دارد. در این برنامه نوازندگان اصلی سیران به همراهی بیست نوازنده دیگر حضور خواهند داشت.”
وی در پاسخ به اینکه این برنامه در چه مکانی برگزار خواهد شد پاسخ داد : “این اجرا در سالن برج آزادی برگزار می شود و بلیط های اهدا شده این کنسرت اکوستیک به دست مخاطبین از جوایز شرکت اکس بلک محسوب می شود.”
شرکت اکس جهت معرفی محصول خود اقدام به راه‌اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ با نام « صدای سکوت٬ رساتر است» کرده است.
همچنین این کمپانی در وبسایت رسمی خود هدف از برگزاری این کنسرت را تجربه ای نو از موسیقی «سیروان خسروی» در فضایی آرام و متفاوت و صمیمی برای هواداران او خوانده است. منتظر گزارش و عکس های دیدنی از این کنسرت به صورت اختصاصی از موسیقی پارس باشید.

 

 

 

منبع: اختصاصی موسیقی پارس

    دیدگاه های شما

  1. sohrab گفت:

    چقدر خوووب منتظر هستیم
    سیروان خیلی کارت درسته

  2. محمد عبدالهی گفت:

    میبینیمتون

  3. س گفت:

    همه چیز عالی بود.. مرسی سیروان مرسی اکس بلک

  4. س گفت:

    اجرا فوق العاده بود و اکس بلک هم به خوبی از پس برگزاری این کنسرت براومد…. یکی از بهترین کنسرتهایی که رفتم بود.
    مرسی سیروان مرسی اکس بلک