اخبار داغ :

این یک آغاز دوباره است . . .

موسیقی پارس- هاتف حسینی: حامی سرانجام پس از گذشت نزدیک به 5 سال، سکوت خود را با کنسرتی باشکوه در تالار وحدت شکست.

 

اردیبهشت سال 90 زمانی که حامی در اریکه ایرانیان آخرین کنسرت خود با ارکستری به رهبری عباس لطیفی را برگزار کرد، شاید کمتر کسی پیش‌بینی می کرد این خواننده توانمند نزدیک به 5 سال از برگزاری کنسرت امتناع کند. 8 دی ماه و حوالی ساعت 22 حامی با ارکستری جدید به رهبری رضا تاجبخش میزبان مخاطبان مشتاق خود شد.

 

تحویل دیرهنگام سالن به اعضای گروه باعث شد این کنسرت با تاخیر حدود 40 دقیقه ای آغاز شود. البته روی بلیت برخی از مخاطبان ساعت اجرا 20 درج شده بود که این نیز سرگردانی بسیاری را به همراه داشت.

 

فروخته شدن اکثر بلیت های جایگاه خبرنگاران باعث شد اغلب اهالی رسانه این کنسرت را ایستاده نظاره کنند و برخی نیز از بیرون سالن تنها کنسرتی صوتی را شنیدند!

 

مدیریت اجرایی این کنسرت بر عهده «یاشار درفشه» بود که بی نظمی های حاصله باعث شد تا برخی از میهمانان ویژه این کنسرت نیز در کنار سالن و ایستاده کنسرت را نظاره کنند.

 

حامی کنسرت را با قطعه «سوگند» اثری از «ستار اورکی» آغاز کرد و درحالی که روی صندلی‌ مخصوص خود، با طرحی از یک صورت نشسته بود، روی استیج ظاهر و پس از خواندن دو بیت، صندلی را رو به جمعیت چرخاند.

 

او در این کنسرت اکثر قطعات محبوب خود را با تنظیمی مشابه آنچه که در آلبوم شنیده بودیم با تسلطی قابل قبول اجرا کرد.

 

حامی نزدیک به 5 سال از اجرای صحنه‌ای دور بود ولی حتی با چیزی کمتر از توانایی‌هایش توانست تحسین مخاطبان خود را برنگیزد.

 

او در طول کنسرت نسبتاً طولانی خود که تا حوالی 1:30 بامداد به طول انجامید، تمامی قطعات را برای مخاطبان معرفی می‌کرد.

 

پیش از اجرای قطعه «فقط نگاه می کنم» حامی ضمن اشاره به سخت بودن اجرای این قطعه، صادقانه به مخاطبان در سالن گفت که این قطعه را یک پرده پایین تر از گامی که در آلبوم شنیده اند، اجرا خواهد کرد.

 

همچنین حامی در اواسط کنسرت خبر از اجرای بزرگ خود در تاریخ 22 دی ماه و در سالن میلاد داد که طی روزهای آتی و با صدور مجوز نهایی بلیت فروشی آن شروع خواهد شد.

 

«موسیقی پارس» از تمامی پرسنل تالار وحدت، مدیران روابط عمومی این سالن، میثم دهقان (مدیریت برنامه های حامی) و حراست تالار وحدت برای همکاری بی دریغشان با اصحاب رسانه، کمال تشکر را دارد.

 

در ادامه شاهد گزارش تصویری مفصل از «تمرین»، «ساندچک» و «کنسرت» حامی از نگاه دوربین «سام شرف زاده»، «مونا ملکی» و «دلارام غفرانی» باشید:

 

 

منبع: اختصاصی سایت موسیقی پارس

    دیدگاه های شما

  1. farhad_real99 گفت:

    حاااامي جان، بندرعباس منتظرتيم 😡

  2. ابوالفضل گفت:

    انقد مافیا مافیا کرد که حالا خودش به مافیای بزرگ ایران داره تبدیل میشه!
    با اهنگای فوق ضعیف زمستون و از تو هیچ وقت نمیرنجم میخواد پول مردمو بچاپه!
    متاسفام برات حامی جان
    فکر موسیقی باش که موسیقی خوب تولید کنی نه پول پرستی