اخبار داغ :

بازدید 50 میلیونی از موزیک ویدیوی «بهت قول میدم» محسن یگانه

بازدید 50 میلیونی از موزیک ویدیوی محسن یگانه

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: محسن یگانه خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، سالها است که فعالیت خود را در سطح اول موسیقی پاپ ایران ادامه می دهد و با موفقیت و محبوبیتی روز افزون رو به رو است. محسن یگانه همیشه ثابت کرده است که هوشمندانه سلیقه مخاطب را می شناسد و نیازی به موج سواری بر روی سبک های مختلف برخی خوانندگان ندارد زیرا او یک ایده پرداز و موسیقی شناس کاربلد و حرفه ای است. اگر اندک شناختی از محسن یگانه وجود داشته باشد، هرگز این جمله ها رنگ و بوی اغراق نخواهد داشت چرا که با موفقیت هایی که یگانه تا کنون کسب کرده است از جمله انتشار قطعاتی خاطره انگیز و برگزاری کنسرت های موفق در داخل و خارج از ایران، بی شک یکی از افتخارات موسیقی ایران به شمار می رود.

قطعه «بهت قول میدم» در دهمین روز از اسفند ماه سال 94 با ترانه، آهنگ و تنظیم محسن یگانه و میکس و مستر آرش پاکزاد منتشر شد که با توجه به استقبال هواداران، در سال ۹۵ موزیک ویدئوی این اثر پر طرفدار نیز به کارگردانی «مجید فرهبد» منتشر شد که با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان در سراسر دنیا روبه رو شد. موزیک ویدیوی قطعه «بهت قول میدم» در همان سال ابتدایی انتشار، به عنوان بهترین موزیک ویدئو در سایت رادیو جوان انتخاب گشت. همچنین این اثر در سال ۹۶ به یکی از پربیننده ترین آثار تصویری در رسانه های نمایشی تبدیل شد.

در حال حاضر پیج یوتیوب محسن یگانه در این شبکه رسمی است و اکنون پس از گذشت چند سال از انتشار موزیک ویدئو قطعه «بهت قول میدم»، این اثر به 50 میلیون بازدید و بیش از 20 هزار کامنت در یوتیوب رسید و جزو پر بازدید ترین موزیک ویدئوی فارسی زبان یوتیوپ شناخته شده است.
همزمان با 50 میلیونی شدن بازدید از موزیک ویدیوی قطعه «بهت قول میدم»، تعداد زیادی از هواداران محسن یگانه نیز با انتشار پست هایی مشترک، این اتفاق را به محسن یگانه تبریک گفتند.

محسن یگانه با انتشار موزیک ویدیوی موفق «بهت قول میدم» توانست تا افراد زیادی را از سراسر دنیا با موسیقی و البته زبان فارسی آشنا کند. افرادی از اکثر کشور های دنیا از جمله ترکیه، عربستان، بنگلادش، هند، آلمان، آمریکا، مکزیک، نروژ، روسیه، کانادا، دانمارک، اتیوپی، آفریقای جنوبی، استرالیا، اکوادور، تانزانیا و… در یوتیوب به این موزیک ویدئو واکنش مثبت نشان داده و کامنت گذاشته اند. نکته قابل توجه در بین هزاران کامنت منتشر شده، این است که نزدیک به هزار نفر در کامنت ها بیان کرده اند این موزیک ویدیو باعث شده به زبان فارسی علاقمند شوند و آن را یاد بگیرند.
قطعه «بهت قول میدم» نه تنها در ایران، بلکه در حال حاضر در بسیاری از کشور های جهان شنیده شده است و مخاطبانی میلیونی با فرهنگ ها و زبان های مختلف دارد که این امر خود می تواند نشان از پیشرفت سطح موسیقی ایران داشته باشد.

حال با این اوصاف به راحتی می توان گفت محسن یگانه بار دیگر ثابت کرد که موسیقی ایران می تواند در دنیا نیز حرف هایی برای گفتن داشته باشد و فراتر از آن می توان با استفاده از موسیقی ناب، فرهنگ و زبان کشور را در سرتاسر دنیا معرفی کرد.