اخبار داغ :

بازگشت با شکوه گروه ABBA پس از 35سال

بازگشت ABBA با انفجاری بزرگ شروع شد

گروه پاپ و مشهور ABBA با انتشار اولین تک آهنگ خود پس از 20 سال انفجاری بزرگ در موسیقی بریتانیا به وجود آوردند. آگنیتا، بیورن به همراه آنی و فرید با آلبوم Voyage به رتبه 1 جدول آلبوم های برتر بریتانیا رسیدند.

در هفته اول 204000 فروش آلبوم در جدول داشتند. این بیشترین آمار بعد افتتاحیه برای آلبوم های آن ها بشمار می‌رود. این رکورد قبلاً توسط اد شیران یعد از آلبوم Divide در سال 2017 شکسته شده بود.

طبق گزارش OCC

طبق گزارش OCC آلبوم Voyage بعد از انتشار فوری توسط این گروه به بالاترین سطح فروش خود رسیده است. در سال 2013 گروه One Direction زمانی که فوری آلبوم Midnight Memories بازگشتند. سوپر استار های پاپ سوئدی تنها چهارمین آلبوم در دهه گذشته را داشتند که بالغ بر 200000 فروش در نمودار فروش بریتانیا را داشتند؛ اما گروه ABBA توانست رکورد بهتری ثبت کند. آن ها توانستند بیشترین فروش در 40 سال گذشته را برای فروش در هفته اول به نام خود ثبت کنند.

رقابت با گروه های بزرگ

گروه آبا با قرار گرفتن در صدر فروش جدول بریتانیا در لیست هفت آلبوم برتر تمام دوران با گروه ها و افراد شاخص مثل: بیتلز، الویس، رولینگ استونز، رابی ویلیامز، مدونا، بروس اسپینگستن و دیود بوی قرار گرفتند.