اخبار داغ :

بررسی آلبوم جدید زاک وایلد و گروه Black Label Society

پیش روی زاک وایلد

گروه Black Label Society بعد از سه سال وقفه با آلبوم جدید خود با نام Doom Crew Inc بازگشته است.

این آلبوم در ایتدا شامل 30 ترانه بوده که به 12 ترانه تقلیل یافته و دراستودیوی خانگی زَک وایلد ضبط شده است.

ترانه ابتدایی آلبوم، Set You Free با گیتار آکوستیک غم انگیز آغاز می شود و با گیتارنوازی منحصربفرد زَک وایلد به پایان می رسد.

داشتن ترانه های جذاب

ترانه Set You Free یکی از ترانه های دوست داشتنی و جذاب این آلبوم است

ترانه Destroy & Conquer ترانه ای جهنمی از جنس بلوز و متال است، ریف آغازین آن کمی عمومی بوده اما در قسمت میانی اهنگ ریف کم سرعت و لیدگیتارهای دوقلو، ترانه را نجات می دهند.

ترانه Forever And A Day یک تصنیف درونگرایانه با گیتارنوازی احساسی است که جنبه عاطفی زَک وایلد را به نمایش می گذارد و میتوان گفت جزوه یکی از بهترین ترانه های زَک است.

ترانه End of Days به طرز وحشتناکی یادآور ترانه گروه Alice In Chains است، اما یک کاره تقلیدی نیست.

استفاده از ریف های نامتعارف

ریف های سنگین و غم اگیز گیتار ماننده ابری تاریک بر فراز این ترانه می چرخد. گیتارنوازهای Zakk Wylde و Dario Lorina محور اصلی ترانه هستند زیرا از کلمه بندی های ملایم به یک آرپژو تمام عیار تبدیل می شوند.

روح Black Sabbath در ترانه Gospel Of Lies حلول میکند، ریف آغازین آن داغ و صدایی شبیه به چیزی است که Tony Iommi (گیتاریست گروه Black Sabbath) می نویسد.

ترانه Farewell Ballad پایانی مناسب برای آلبوم است.

اشعار افسرده و گیتار نوازی اندوهناک، بی میلی برای خداحافظی با یک عزیز را تداعی میکند.

تنطیم و مستر فوق  العاده آلبوم

آلبوم Doom Crew Inc تولید فوق العاده ای دارد، زاک این آلبوم را در استودیوی خانگی خود، واتیکان سیاه، تولید کرده است. هر ساز در این آلبوم قابل شنیدن است و آوازهای آن نیز خوب اجرا شده اند. گیتارها نقطه کانونی هر آلبوم Black Label Society هستند و در این آلبوم با صدای بلند و واضح هستند.

 

در نهایت، طرفداران BLS از Doom Crew Inc لذت خواهند برد. این آلبوم متنوع است و ترکیبی منسجم از متال و دووم بوده و تصنیف های غمگین هارد راک با رنگ بلوز ارائه می دهد.