اخبار داغ :

بنیاد رودکی فهرست جدیدی از کنسرت های بهمن ماه منتشر کرده است

موسیقی پارس: بنیاد رودکی فهرست جدیدی از برنامه اجراها در زیرمجموعه‌هایش را منتشر کرد که در این فهرست تغییراتی نسبت به برنامه قبلی اعلام شده، وجود دارد.
طبق اعلام جدید، کنسرت «وصل‌یار» ۱۵ و ۱۶ بهمن به سرپرستی «ابراهیم ثباتی» ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود پیش از این اعلام شده بود که در این تاریخ «محمد معتمدی» به روی صحنه می رود. کنسرت «راد» به سرپرستی «عماد اجلال» نیز از جدول حذف شده است و به جای آن کنسرت برگزیدگان جشنواره (انجمن موسیقی) ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ساعت ۲۰ در تالار رودکی به اجرای برنامه خواهند پرداخت. کنسرت «همنوازان حصار» به سرپرستی «علی قمصری» علاوه بر اجرا در تالار رودکی (۶ و ۷ بهمن‌ماه)، ۱۱ بهمن‌ماه در تالار وحدت نیز به اجرای برنامه می پردازند.
کنسرت هایی که در تالار وحدت برگزار خواهند شد، به شرح زیر است:
«کیهان کلهر» ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه ساعت ۲۱:۳۰، کنسرت «آوای مهربانی» به سرپرستی «سهیلا پورگرامی» ۱۶ بهمن ساعت ۱۸، «مهدی یغمایی» ۱۷ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰، «ارکستر سمفونیک تهران» به رهبری «شهرداد روحانی» ۱۸ و ۱۹ بهمن‌ماه، ساعت ۲۱:۳۰.
تالار رودکی نیز میزبان کنسرت های «رنگ مهر» به سرپرستی «الهام عظیم‌زاده» ۳،۴و۵ بهمن ساعت ۲۰،
«همنوازان حصار» به سرپرستی «علی قمصری» ۶ و ۷ بهمن ساعت ۱۸ و ۲۱، «رسیتال پیانو»، «امیر ایوانی» ۸ بهمن ساعت ۲۰، «گروه کر شهر تهران» به سرپرستی «مهدی قاسمی» ۹ و ۱۰ بهمن، ارکستر «میر اترا» به سرپرستی «سید امین موسوی» ۱۱ بهمن ساعت ۲۰، کنسرت «خنیا» به سرپرستی «پری ملکی» ۱۲ بهمن ساعت ۲۰، ارکستر «گل‌های نوین» به سرپرستی «فرهاد لطیفی» ۱۳ بهمن،
کنسرت «قرنفیل» به سرپرستی «علی تنها» ۱۴ بهمن ساعت ۲۰، خواهد بود.
کنسرت گروه موسیقی «پیل دم» نیز به سرپرستی «ژوبین عسگریه» ۷ بهمن ساعت ۲۱ در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد.