اخبار داغ :

بهترین اجرای کنسرت پاپ را در نظرسنجی بزرگ «موسیقی پارس» انتخاب کنید

موسیقی پارس: در سال های اخیر تعداد اجرای کنسرت ها در تهران و شهرستان ها به طرز چشم گیری افزایش یافته است و با توجه به حق انتخابی که مخاطبان دارند؛ اجرای قوی خوانندگان در کنسرت می تواند تاثیر زیادی در فروش بلیت ها و جلب اعتماد هواداران داشته باشد.
در همین راستا موسیقی پارس طی یک نظرسنجی که با قرعه کشی و اهدای بلیت (به یک نفر و همراهش) در کنسرت خواننده مورد علاقه همراه است؛ از هواداران می خواهد تا از میان خوانندگان پاپ به بهترین اجرای زنده رای دهند.
این نظرسنجی که از ابتدای دهم بهمن ماه راس ساعت ۱۲ شب آغاز می شود؛ شامل دو بخش است.بخش اول آن در تلگرام موسیقی پارس (به مدت ۱٠ روز ) و بخش دوم آن در پیج رسمی اینستاگرام سایت موسیقی پارس برگزار خواهد شد.در بخش اول این نظر سنجی نام سی خواننده پاپ که در سال ۹۵ کنسرت برگزار کرده اند در سه گروه ده نفره قرار دارد، که پس از ده روز سه خواننده هر گروه که رای بیشتری کسب کردند، به مرحله بعد راه می یابند. نام ۹ خواننده فینالیست در اینستاگرام قرار خواهد گرفت تا هواداران اینبار در مرحله آخر به بهترین اجرای زنده رای دهند.
لازم به ذکر است قرعه کشی بلیت کنسرت از میان ۹ خواننده برتر مرحله نهایی است و در میان افرادی برگزار می شود که از ابتدا در مراحل این نظرسنجی شرکت کرده و به یکی از ۹ خواننده برتر رای داده باشند.

 

بر روی تصویر بالا کلیک کنید

    دیدگاه های شما

  1. ساناز گفت:

    عالی

  2. ریحانه حایری گفت:

    محمد علیزاده

  3. ستاره طبری گفت:

    رای من به اشوان است

  4. علی هویدی گفت:

    محمد علیزاده

  5. سرونازمثالی گفت:

    بهترین کنشرت پاپ محمدعلیزاده

  6. سرونازمثالی گفت:

    بهترین کنسرت پاپمحمدعلیزاده

  7. فرنوش نادرى گفت:

    سيروان خسروى – فرزاد فرزين رأى من هستش.

  8. مبینا گفت:

    محمد علیزاده

  9. امیرحسین گفت:

    محمد علیزاده

  10. حنانه رزاقی گفت:

    رای من فقط فرزاد فرزین

  11. mili گفت:

    مهدی احمدونددددددددددددددددددددددد و محسن یگانههههههههههه

  12. فلفلی گفت:

    مهدی یراحی

  13. رها گفت:

    فقط فرزاد فرزین…